100. DAN ŠKOLE- PŠ DONJA ŠEMNICA
Autor: Marija Poslon, 14. 2. 2015.
KO 3. i 4. r.
Nositelj projekta učiteljica: Štefica Tepuš
Sudjelovale: Štefica Tušek –vjeroučiteljica; Martina Kozlica – učiteljica njemačkog jezika
Izvedbeni plan i program Projekta obilježavanja 100. Dana škole
Projekt je započeo „olujom ideja“ koju su započele učiteljice razredne nastave iz Udruge hrvatskih učitelja RN Zvono 15.01.2015. U google.com/documentu otvorena je zajednička mrežna stranica na koju su se mogli prijavljivati zainteresirani učitelji za ovaj projekt.
Predložila sam učenicima i roditeljima da se uključimo i proslavimo zajedno 100.dan škole danom bez knjiga i danom učenja kroz igru.
Što smo radili i kako se učenicima svidjelo pogledajte pod opširnije.
Dan i učenje se realizirao sljedećim aktivnostima :
HRVATSKI JEZIK : 3. r. Sto riječi na našem kajkavskom narječju, značenje riječi na književnom jeziku, izrada razrednog kajkavskog rječnika. Igra riječima : kartice –Nađi par.
4. r. Smisliti sto kajkavskih riječi i od njih napisati priču na kajkavskom dijalektu
(Kajkavske riječi prikupljali su par dana prije).
MATEMATIKA : 3. r. -Tablica množenja i dijeljenja do sto
4. r. - Množenje i dijeljenje sa sto
SAT RAZREDNIKA -GOO I VJERONAUK : DJEČJA PRAVA 3. i 4. r.
1. Aktivnost -100 lijepih riječi
2. Pripremanje tijesta i izrada 100 keksa u obliku srca.
Degustacija.
Možemo li pojesti sto keksa?
Častimo i ostale učenike.
LIKOVNA KULTURA : 3. I 4. Izrada slijepe karte RH i popunjavane sa sto izrezanih krugova.
( kolaž)
GLAZBENA KULTURA : Pjevanje i sviranje himne Stoti dan škole
NJEMAČKI JEZIK – 100 riječi koje smo naučili u 100 dana škole
( 50 riječi 3. razred ,50 riječi 4. razred)
Prilog fotografije aktivnosti uz obilježavanje 100. Dana škole.
Mišljenje učenika o provedenim aktivnostima: „Bilo je super. Da je bar svaki dan 100. Dan škole!“
100. DAN ŠKOLE- PŠ DONJA ŠEMNICA
Autor: Marija Poslon, 14. 2. 2015.
KO 3. i 4. r.
Nositelj projekta učiteljica: Štefica Tepuš
Sudjelovale: Štefica Tušek –vjeroučiteljica; Martina Kozlica – učiteljica njemačkog jezika
Izvedbeni plan i program Projekta obilježavanja 100. Dana škole
Projekt je započeo „olujom ideja“ koju su započele učiteljice razredne nastave iz Udruge hrvatskih učitelja RN Zvono 15.01.2015. U google.com/documentu otvorena je zajednička mrežna stranica na koju su se mogli prijavljivati zainteresirani učitelji za ovaj projekt.
Predložila sam učenicima i roditeljima da se uključimo i proslavimo zajedno 100.dan škole danom bez knjiga i danom učenja kroz igru.
Što smo radili i kako se učenicima svidjelo pogledajte pod opširnije.
Dan i učenje se realizirao sljedećim aktivnostima :
HRVATSKI JEZIK : 3. r. Sto riječi na našem kajkavskom narječju, značenje riječi na književnom jeziku, izrada razrednog kajkavskog rječnika. Igra riječima : kartice –Nađi par.
4. r. Smisliti sto kajkavskih riječi i od njih napisati priču na kajkavskom dijalektu
(Kajkavske riječi prikupljali su par dana prije).
MATEMATIKA : 3. r. -Tablica množenja i dijeljenja do sto
4. r. - Množenje i dijeljenje sa sto
SAT RAZREDNIKA -GOO I VJERONAUK : DJEČJA PRAVA 3. i 4. r.
1. Aktivnost -100 lijepih riječi
2. Pripremanje tijesta i izrada 100 keksa u obliku srca.
Degustacija.
Možemo li pojesti sto keksa?
Častimo i ostale učenike.
LIKOVNA KULTURA : 3. I 4. Izrada slijepe karte RH i popunjavane sa sto izrezanih krugova.
( kolaž)
GLAZBENA KULTURA : Pjevanje i sviranje himne Stoti dan škole
NJEMAČKI JEZIK – 100 riječi koje smo naučili u 100 dana škole
( 50 riječi 3. razred ,50 riječi 4. razred)
Prilog fotografije aktivnosti uz obilježavanje 100. Dana škole.
Mišljenje učenika o provedenim aktivnostima: „Bilo je super. Da je bar svaki dan 100. Dan škole!“
Carnet priručnik za korištenje aplikacije Teams - učenici
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365
Gaj, Gaj - Navek si naj - himna spot
Naša baština - Osnovna škola Ljudevit Gaj Krapina
Tragom Ljudevita Gaja, velikana zagorskog kraja
Dnevni tisak |
Važne stranice |
KRAPINA |