preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina

 > KNJIŽNICA  > PROJEKT
PROJEKT POTICANJA ČITANJA

ŠKOLSKA GODINA 2022./23.

Ove školske godine osmišljen je novi projekt poticanja čitanja za učenike 4. razreda pod nazivom "PUSTOLOVINE JEDNE STONOGE".

Nakon realizacije slijedi evaluacija.

Molimo da iskreno odgovorite na pitanja u anketnom upitniku:

EVALUACIJA PROJEKTA STONOGA

 

 

 

ŠKOLSKA GODINA 2017./18.

I ove školske godine nastavljamo s projektom poticanja čitanja u Mjesecu hrvtaske knjige pod nazivom "POVEZIVANJE KROZ ČITANJE". Nadovezujemo se na prošlogodišnji projekt "Čitamo 100 na sat" i uključujemo u međunarodni projekt razmjene straničnika "BOOKMARK EXCHANGE PROJECT" koji organizira Međunarodna udruga školskih knjižničara IASL u sklopu Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica (listopad).

Ovogodišnja tema i moto Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica je "Povezivanje zajednica i kultura" (Connecting Communities and Cultures) pa ćemo se mi povezati s zemljama, školama-partnerima koje su nam dodijeljene nakon prijave u projekt. U projekt smo prijavili učenike 4. razreda:

  • 4.A  - PAKISTAN
  • 4.B - KINA
  • 4.L - RUSKA FEDERACIJA
  • 4.Š - LITVA

​Tim projektom želimo potaknuti učenike na korištenje različitih izvora znanja i informacija u cilju samostalnog projektno-istraživačkog rada, osposobiti ih na intelektualnu proradu izvora i razvoj samostalnog učenja, a time ponovno osvijestiti ulogu čitanja za cjeloviti rast i razvoj (razvoj čitalačke kulture). Drugi cilj je poticanje ljubavi prema kulturnom bogatstvu, osvješćivanju zavičajnog i nacionalnog identiteta te očuvanje kulturne baštine. A treći cilj je razvoj međukulturalizma i upoznavanje nacionalnih obilježja zemalja partnera, omogućiti učenicima doticaj s različitim idejama, iskustvima i stavovima te biti dio međunarodne zajednice.

UČENICI 4. RAZREDA (PROŠLOGODIŠNJI 3. R)

Dodatni IZVORI ZA ISTRAŽIVANJE:

  

   

  

 

REALIZACIJA (ŠK.GOD. 2017./18.):

 

 


ŠKOLSKA GODINA 2016./17.

O važnosti čitanja se u zadnje vrijeme puno govori. Pokrenute su mnoge kampanje i projekti s ciljem poticanja čitanja. Održani su brojni stručni skupovi, okrugli stolovi, predavanja.

Jedna od njih je: "ČITAJ MI!" - Čitajte naglas djeci od rođenja (više o toj kampanji, može se pročitati na njihovoj web-stranici).

I mi smo se ovim projektom (aktivnostima) uključili u taj pothvat - poticanje čitanja.

 

RADIONICA ZA UČENIKE 3. I 4. RAZREDA

 

 

Tim - stručne suradnice:

  • pedagoginja BOŽICA HORVAT
  • defektologinja ALEKSANDRA PODSEČKI 
  • knjižničarka SUZANA PRACAIĆ

 

CILJ PROJEKTA:

  • poticanje interesa i ljubavi prema čitanju
  • osvješćivanje važnosti dobro razvijene tehnike čitanja
  • osvješćivanje uloge čitanja za cjeloviti rast i razvoj (cjeloživotno učenje)

 

 

IZVORI ZA ČITANJE

 

 

(preuzeto sa stranice ISKRENE ISKRE -  http://bibijana-majglad.blogspot.hr/)

 

BLANKA PAŠAGIĆ: MAKSIMIRSKA PRIČA

ELA PEROCI: MACA PAPUČARICA

 

(preuzeto sa stranice LUKIN PORTAL - http://www.pjesmicezadjecu.com/maksimirska-prica)

- ostale izvore pogledati na LEKTIRA

 

ZABAVIMO SE ČITAJUĆI

 

 

(preuzeto sa stranice ARTMEDIA - http://www.artrea.com.hr/onlineskola.html)

 

REALIZACIJA ŠK.GOD. 2016./17.:

KAKO NAM JE BILO - KAKO SMO SE ZABAVILI, MOŽETE VIDJETI NA SLJEDEĆIM FOTOGRAFIJAMA

 

MATIČNA ŠKOLA

3.A

  

  

    

3.B

  

  

    

 

4.A

 

  

  

  

4.B

  

  

  

  

  

PODRUČNA ŠKOLA LEPAJCI

3.L

  

  

  

4.L

  

    

  

  

 

PODRUČNA ŠKOLA DONJA ŠEMNICA

3.Š / 4.Š

   

   

   

   

   

   

 

Članak o našem projektu izašao je u Glasu Zagorja, broj 146 na str. 17:

 

NASTALE PRIČE

ILUSTRIRACIJE

  • 3. A

      

Ostale slike u pdf formatu

 

 

 

O pismenosti se mogu pronaći informacije vezane uz međunarodno istraživanje PISA.

PISA je akronim od Programme for International Student Assessment, odnosno Programa međunarodnog ispitivanja znanja i vještina petnaestogodišnjih učenika. Zbog sve veće potrebe za međunarodno usporedivim podacima o kvaliteti obrazovnih sustava i postignućima učenika Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) pokrenula je 1997. godine ovo najveće obrazovno istraživanje na svijetu u kojemu je dosad sudjelovalo više od milijun učenika. Sudjelovanjem u PISA-i zemlje članice OECD-a obvezale su se redovito pratiti ishode svojih obrazovnih sustava ispitivanjem učeničkih postignuća prema međunarodno usuglašenom konceptualnom okviru. Iako su u početku u PISA-i sudjelovale samo zemlje članice OECD-a, PISA se danas provodi i u više od 30 zemalja partnerica.

- preuzeto s PISA CROATIA

Više o istraživanju pismenosti projektom PISA (svake tri godine naglasak je na jednom od triju ispitnih područja - čitalačka, prirodoslovna ili matematička pismenost), možete pročitati na stranicama Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje:

Rezultati OECD-ova istraživanja PISA 2015


CMS za škole logo
Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina / Trg Stjepana Radića 1, HR-49000 Krapina / os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr / ured@os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr
preskoči na navigaciju