preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina

 > Naslovnica
 

'RAZREDNA NASTAVA' OBILJEŽILA 2.2. SVJETSKI DAN ČITANJA NAGLAS

Autor: Suzana Pracaić, 2. 2. 2022.

Čitanje naglas razvija vještinu slušanja, obogaćuje rječnik, razvija razumijevanje za društvene probleme i čimbenik je budućeg uspješnog razvoja djeteta. Čitajmo djeci naglas gdje god i kad god stignemo čime podržavamo i nacionalnu kampanju “Čitaj mi!” (ČITANJE NAGLAS).

Svjetski dan čitanja naglas obilježava se od 2010. godine, 2. veljače, a nastao je na inicijativu Svjetske organizacije LitWorld. Taj dan trebao bi pokazati svijetu kako pravo na čitanje i pisanje pripada svima. Djeca i odrasli širom svijeta, slaveći moć riječi kreiraju društvo koje će omogućiti svakom, baš svakom djetetu pravo na obrazovanje te pristup knjigama i tehnologiji.

Učiteljice razredne nastave obilježile su Svjetski dan čitanja naglas sa svojim učenicima. No, njima to nije samo jedan dan u godini, nego je čitanje naglas sastavni dio svakodnevnog rada s djecom. 

PORTAL SJEVER.HR

   

Cilj je poticati roditelje i druge odrasle da s čitanjem naglas djetetu započnu već od njegova rođenja kako bi čitanje postalo dijelom svakodnevnog ugodnog druženja roditelja i djece, te kako bi se stvorila posebna emocionalna veza između djeteta i odrasle osobe koja mu čita.
LitWorld
 (u slobodnom prijevodu Pričosvijet) je 2010. osnovao Svjetski dan čitanja naglas kao priliku da ljudi širom svijeta proslave radost čitanja naglas i zalažu se za pismenost kao temeljno ljudsko pravo koje pripada svima. Tijekom posljednjih deset godina, Svjetski dan čitanja naglas razvio se u globalni pokret milijuna čitatelja, pisaca i slušatelja iz zajednica širom svijeta koji se okupljaju kako bi odali počast radosti i moći čitanja i dijeljenja priča i nastavili proširivati definiciju i opseg globalne pismenosti.
Čitajte naglas, naravno, i starijoj djeci, oni to jako vole. A i sebi, zašto ne!

(preuzeto s https://bnm-portal.com/svjetski-dan-citanja-naglas-2-veljace-2022/)

KAKO JE TO BILO U NAŠOJ ŠKOLI?!

3.C

Učenici 3.c razreda su sudjelovali u radionici 'Ptica duše' koju je osmislila knjižničarka Suzana, a tijekom koje su slušali, čitali te se literarno i likovno izražavali. Djeci je pročitana poetična priča Michaela Snunita Ptica duše, slikovnica koja je sastavni dio fonda knjižnice. Može se pročitati i na:

Nakon poslušane priče, razgovora o djelu, svi učenici su čitali naglas.

   

Nakon čitanja naglas, marljivo su prionuli na literarno i likovno stvaranje. Pisali su akronime te crtali vlastite ptice duše, a kakvi su radovi, objavit ćemo naknadno.

   

1.A

Iako još nisu naučili sva slova, prvašići s učiteljicom Vesnom Požgaj prionuli su na posao čitanja naglas:

1.B

U 1.b razredu uz učiteljicu Mariju Klasić, čitala se lektira Pale sam na svijetu (Jens Sigsaard):

   

1.L

U čitanje naglas uključili su se i hrabri prvašići iz područne škole Lepajci s njihovom učiteljicom Katarinom Barlović:

2.B

Učenici 2.b učili su pisati pisano slovo Đ, ali uz čitanje priče 'Snježni kristalići' s učiteljicom Tatjanom Horvat:

   

3.A

Kod učiteljice Vesne Presečki i učenika 3.a čitalo se '100 na sat':

   

   

   

   

4.A

Učenici 4.a i učiteljica Dušanka Jakopović jedva su dočekali da se vrate u školu nakon nastave na daljinu. Njih čeka puno čitanja naglas:

4.B

Četvrtaši su već pravi čitači, ali i recitatori. Učiteljica Anica Poslon vodi i izvannastavnu aktivnosti Recitatori, gdje se uistinu lijepo čita naglas:

   

   

   

4.Š

U aktivnost čitanja naglas, uključila se i područna škola Donja Šemnica i učenici 4.š s učiteljicom Kornelijom Hršak:

   

   

   

Čitali su svi – od prvašića do četvrtaša, u matičnoj i područnim školama, svaki u svom razredu prema svom planu. Fotografiralo se, ali i snimalo video-zapise. Učiteljice su marljivo pratile, poput pravih izvjestitelja s aparatima, učenička postignuća. 

Video-zapisi će biti naknadno stavljeni...




Vijesti

'RAZREDNA NASTAVA' OBILJEŽILA 2.2. SVJETSKI DAN ČITANJA NAGLAS

Autor: Suzana Pracaić, 2. 2. 2022.

Čitanje naglas razvija vještinu slušanja, obogaćuje rječnik, razvija razumijevanje za društvene probleme i čimbenik je budućeg uspješnog razvoja djeteta. Čitajmo djeci naglas gdje god i kad god stignemo čime podržavamo i nacionalnu kampanju “Čitaj mi!” (ČITANJE NAGLAS).

Svjetski dan čitanja naglas obilježava se od 2010. godine, 2. veljače, a nastao je na inicijativu Svjetske organizacije LitWorld. Taj dan trebao bi pokazati svijetu kako pravo na čitanje i pisanje pripada svima. Djeca i odrasli širom svijeta, slaveći moć riječi kreiraju društvo koje će omogućiti svakom, baš svakom djetetu pravo na obrazovanje te pristup knjigama i tehnologiji.

Učiteljice razredne nastave obilježile su Svjetski dan čitanja naglas sa svojim učenicima. No, njima to nije samo jedan dan u godini, nego je čitanje naglas sastavni dio svakodnevnog rada s djecom. 

PORTAL SJEVER.HR

   

Cilj je poticati roditelje i druge odrasle da s čitanjem naglas djetetu započnu već od njegova rođenja kako bi čitanje postalo dijelom svakodnevnog ugodnog druženja roditelja i djece, te kako bi se stvorila posebna emocionalna veza između djeteta i odrasle osobe koja mu čita.
LitWorld
 (u slobodnom prijevodu Pričosvijet) je 2010. osnovao Svjetski dan čitanja naglas kao priliku da ljudi širom svijeta proslave radost čitanja naglas i zalažu se za pismenost kao temeljno ljudsko pravo koje pripada svima. Tijekom posljednjih deset godina, Svjetski dan čitanja naglas razvio se u globalni pokret milijuna čitatelja, pisaca i slušatelja iz zajednica širom svijeta koji se okupljaju kako bi odali počast radosti i moći čitanja i dijeljenja priča i nastavili proširivati definiciju i opseg globalne pismenosti.
Čitajte naglas, naravno, i starijoj djeci, oni to jako vole. A i sebi, zašto ne!

(preuzeto s https://bnm-portal.com/svjetski-dan-citanja-naglas-2-veljace-2022/)

KAKO JE TO BILO U NAŠOJ ŠKOLI?!

3.C

Učenici 3.c razreda su sudjelovali u radionici 'Ptica duše' koju je osmislila knjižničarka Suzana, a tijekom koje su slušali, čitali te se literarno i likovno izražavali. Djeci je pročitana poetična priča Michaela Snunita Ptica duše, slikovnica koja je sastavni dio fonda knjižnice. Može se pročitati i na:

Nakon poslušane priče, razgovora o djelu, svi učenici su čitali naglas.

   

Nakon čitanja naglas, marljivo su prionuli na literarno i likovno stvaranje. Pisali su akronime te crtali vlastite ptice duše, a kakvi su radovi, objavit ćemo naknadno.

   

1.A

Iako još nisu naučili sva slova, prvašići s učiteljicom Vesnom Požgaj prionuli su na posao čitanja naglas:

1.B

U 1.b razredu uz učiteljicu Mariju Klasić, čitala se lektira Pale sam na svijetu (Jens Sigsaard):

   

1.L

U čitanje naglas uključili su se i hrabri prvašići iz područne škole Lepajci s njihovom učiteljicom Katarinom Barlović:

2.B

Učenici 2.b učili su pisati pisano slovo Đ, ali uz čitanje priče 'Snježni kristalići' s učiteljicom Tatjanom Horvat:

   

3.A

Kod učiteljice Vesne Presečki i učenika 3.a čitalo se '100 na sat':

   

   

   

   

4.A

Učenici 4.a i učiteljica Dušanka Jakopović jedva su dočekali da se vrate u školu nakon nastave na daljinu. Njih čeka puno čitanja naglas:

4.B

Četvrtaši su već pravi čitači, ali i recitatori. Učiteljica Anica Poslon vodi i izvannastavnu aktivnosti Recitatori, gdje se uistinu lijepo čita naglas:

   

   

   

4.Š

U aktivnost čitanja naglas, uključila se i područna škola Donja Šemnica i učenici 4.š s učiteljicom Kornelijom Hršak:

   

   

   

Čitali su svi – od prvašića do četvrtaša, u matičnoj i područnim školama, svaki u svom razredu prema svom planu. Fotografiralo se, ali i snimalo video-zapise. Učiteljice su marljivo pratile, poput pravih izvjestitelja s aparatima, učenička postignuća. 

Video-zapisi će biti naknadno stavljeni...




CMS za škole logo
Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina / Trg Stjepana Radića 1, HR-49000 Krapina / os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr / ured@os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr
preskoči na navigaciju