PRIČAONICA - ŠUMA STRIBOROVA I REGOČ (S UČENICIMA 4. RAZREDA)
Autor: Suzana Pracaić, 7. 12. 2021.
Godina čitanja potakla nas je da više pažnje posvetimo aktivnostima kojima potičemo čitanje i razvijamo čitalačku pismenost, a time i kreativnost i maštu. U Godišnji plan i program rada škole uključili smo projekt s učenicima 4. razreda. Izabrali smo Priče iz davnine, Ivane Brlić Mažuranić čime smo se uključili u obilježavanje Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica s ovogodišnjom temom "Bajke i narodne predaje iz svih krajeva zemlje". Šuma Striborova i Regoč su jedne od najljepših Ivaninih bajki, a nalaze se i na popisu lektire za 4. razred. Pričaonica je ostvarena u suradnji s učiteljicama: Dušankom Jakopović (4.a), Anicom Poslon (4.b), Lidijom Gorup-Kunštek (4.L) i Kornelijom Hršak (4.š). Temelj i baza projekta je web-stranica koju je izradila knjižničarka Suzana Pracaić: https://sites.google.com/view/price-iz-davnine/naslovnica Kako smo to ostvarili pogledajte pod više... Objava u medijima (Sjever.hr): https://sjever.hr/2021/12/08/pricaonica-u-osnovnoj-skoli-ljudevit-gaj-u-krapini-kao-poticaj-na-citanje-razvijanje-kreativnosti-maste/
Na početku projekta, početkom listopada, učenici su upoznati s portalom e-lektire, kako bi čitali 'Priče iz davnine' Ivane Brlić Mažuranić u e-obliku, sva četiri 4. razreda paralelno. U tome su nam pomogle i učiteljice informatike: Marija Poslon (4.a, 4.b) i Ivana Bračević (4.L, 4.š)
Učenici su dobili zadatak da pročitaju djelo u mjesecu listopadu, kako bi na kraju mjeseca imali zajednički sat s knjižničarkom i obilježili Međunarodni mjesec školskih knjižnica (ISLM).
U virtualnim učionicama u MS Teams-u stavljena im je poveznica na ovu web-stranicu tj. početnu stranicu koja im je trebala pomoći u snalaženju i čitanju.
S učenicima 4.b i 4. L u pričaonici se obradila Šuma Striborova, a s učenicima 4.a i 4.š Regoč.
Na početku sata učenici su izvukli motivacijske poruke koje su uzete s plakata:
Osviješteni su da je 2021. proglašena Godinom čitanja, a i da je Mjesec hrvatske knjige, kao najveća kulturna manifestacija u Hrvatskoj, također posvećena čitanju s motom "Ajmo hrvati se s knjigom" gdje su učenici često, kod čitanja mota naglas, glagol zamijenili s imenicom Hrvati pa moto nije imao smisla.
Da bi usporedili književni tekst i ekranizirano djelo, pogledali smo animirani film u izdanju Bulaja naklade, a i da bi učenicima pobudili maštu i kreativnost jer je jedan od rezultata pričaonice trebao biti i likovni rad.
Nakon toga uslijedio je razgovor o djelu, što su to bajke, utvrđivanje redosljeda događaja, osobina likova u djelu, odvajanja stvarnih od nestvarnih likova, igranje labirinta i križaljke, a sve pomoću web-alata Wordwall. Sve te aplikacije su uključene kao podstranice, u mrežnoj stranici Priča iz davnine, tako da se mogu više puta i kod kuće poigrati i provjeriti svoje znanje.
Drugi dio cilja ovog projekta bila je i literarna kreativnost u pisanju akrostiha.
Kako smo to ostvarili odnosno kakvi su stihovi nastali, možete pročitati na web-stranici:
https://sites.google.com/view/price-iz-davnine/ucenicki-radovi
Svaka aktivnost treba biti vrednovana, potrebno je dobiti povratnu informaciju. Zato je osmišljen i evaluacijski pano, na kojem svaki čitatelj može ostaviti svoj osvrt i ocjenu za učenički tud i kreativnost. Pozivamo vas da to i učinite na:
http://linoit.com/users/Suzana_324/canvases/EVALUACIJA%20%22PRI%C4%8CE%20IZ%20DAVNINE%22
Hvala!
PRIČAONICA - ŠUMA STRIBOROVA I REGOČ (S UČENICIMA 4. RAZREDA)
Autor: Suzana Pracaić, 7. 12. 2021.
Godina čitanja potakla nas je da više pažnje posvetimo aktivnostima kojima potičemo čitanje i razvijamo čitalačku pismenost, a time i kreativnost i maštu. U Godišnji plan i program rada škole uključili smo projekt s učenicima 4. razreda. Izabrali smo Priče iz davnine, Ivane Brlić Mažuranić čime smo se uključili u obilježavanje Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica s ovogodišnjom temom "Bajke i narodne predaje iz svih krajeva zemlje". Šuma Striborova i Regoč su jedne od najljepših Ivaninih bajki, a nalaze se i na popisu lektire za 4. razred. Pričaonica je ostvarena u suradnji s učiteljicama: Dušankom Jakopović (4.a), Anicom Poslon (4.b), Lidijom Gorup-Kunštek (4.L) i Kornelijom Hršak (4.š). Temelj i baza projekta je web-stranica koju je izradila knjižničarka Suzana Pracaić: https://sites.google.com/view/price-iz-davnine/naslovnica Kako smo to ostvarili pogledajte pod više... Objava u medijima (Sjever.hr): https://sjever.hr/2021/12/08/pricaonica-u-osnovnoj-skoli-ljudevit-gaj-u-krapini-kao-poticaj-na-citanje-razvijanje-kreativnosti-maste/
Na početku projekta, početkom listopada, učenici su upoznati s portalom e-lektire, kako bi čitali 'Priče iz davnine' Ivane Brlić Mažuranić u e-obliku, sva četiri 4. razreda paralelno. U tome su nam pomogle i učiteljice informatike: Marija Poslon (4.a, 4.b) i Ivana Bračević (4.L, 4.š)
Učenici su dobili zadatak da pročitaju djelo u mjesecu listopadu, kako bi na kraju mjeseca imali zajednički sat s knjižničarkom i obilježili Međunarodni mjesec školskih knjižnica (ISLM).
U virtualnim učionicama u MS Teams-u stavljena im je poveznica na ovu web-stranicu tj. početnu stranicu koja im je trebala pomoći u snalaženju i čitanju.
S učenicima 4.b i 4. L u pričaonici se obradila Šuma Striborova, a s učenicima 4.a i 4.š Regoč.
Na početku sata učenici su izvukli motivacijske poruke koje su uzete s plakata:
Osviješteni su da je 2021. proglašena Godinom čitanja, a i da je Mjesec hrvatske knjige, kao najveća kulturna manifestacija u Hrvatskoj, također posvećena čitanju s motom "Ajmo hrvati se s knjigom" gdje su učenici često, kod čitanja mota naglas, glagol zamijenili s imenicom Hrvati pa moto nije imao smisla.
Da bi usporedili književni tekst i ekranizirano djelo, pogledali smo animirani film u izdanju Bulaja naklade, a i da bi učenicima pobudili maštu i kreativnost jer je jedan od rezultata pričaonice trebao biti i likovni rad.
Nakon toga uslijedio je razgovor o djelu, što su to bajke, utvrđivanje redosljeda događaja, osobina likova u djelu, odvajanja stvarnih od nestvarnih likova, igranje labirinta i križaljke, a sve pomoću web-alata Wordwall. Sve te aplikacije su uključene kao podstranice, u mrežnoj stranici Priča iz davnine, tako da se mogu više puta i kod kuće poigrati i provjeriti svoje znanje.
Drugi dio cilja ovog projekta bila je i literarna kreativnost u pisanju akrostiha.
Kako smo to ostvarili odnosno kakvi su stihovi nastali, možete pročitati na web-stranici:
https://sites.google.com/view/price-iz-davnine/ucenicki-radovi
Svaka aktivnost treba biti vrednovana, potrebno je dobiti povratnu informaciju. Zato je osmišljen i evaluacijski pano, na kojem svaki čitatelj može ostaviti svoj osvrt i ocjenu za učenički tud i kreativnost. Pozivamo vas da to i učinite na:
http://linoit.com/users/Suzana_324/canvases/EVALUACIJA%20%22PRI%C4%8CE%20IZ%20DAVNINE%22
Hvala!
Carnet priručnik za korištenje aplikacije Teams - učenici
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365
Gaj, Gaj - Navek si naj - himna spot
Naša baština - Osnovna škola Ljudevit Gaj Krapina
Tragom Ljudevita Gaja, velikana zagorskog kraja
Dnevni tisak |
Važne stranice |
KRAPINA |