ČASOPISI - MEDIJI - MEDIJSKA PISMENOST
Autor: Suzana Pracaić, 28. 5. 2021.
"U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te brojnih drugih partnera i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 19. do 25. travnja, s različitim aktivnostima i u tjednima prije i poslije, održani su 4. Dani medijske pismenosti. Aktivnosti u sklopu 4. Dana medijske pismenosti organizirane su u 108 gradova i mjesta diljem Hrvatske! Još uvijek se stignete uključiti i u svojoj školi, vrtiću, knjižnici, na fakultetu ili u udruzi tijekom svibnja organizirati predavanje, radionicu ili neki drugi događaj s ciljem učenja o medijima i medijskoj pismenosti..." (preuzeto s https://www.medijskapismenost.hr/)
Nastava s knjižničarkom u matičnoj i područnim školama:
INTEGRIRANA NASTAVA HRVATSKI JEZIK - KNJIŽNICA
2. razredi - tema: DJEČJI ČASOPISI - KULTURA I MEDIJI (MEDIJSKA PISMENOST)
učiteljice: Vesna Presečki, Gordana Nežmahen, Branka Leljak, Dubravka Tušek, Štefica Tepuš
OŠ HJ C.2.1. Učenik sluša/čita medijski tekst oblikovan u skladu s početnim opismenjavanjem i izdvaja važne podatke.
- učenici će znati prepoznati i imenovati dječje časopise,
- razlikovati dječji tisak od dnevnog tiska i časopisa,
- prepoznati rubriku i odrediti poučava li nas ili zabavlja,
- razlikovati časopise prema vremenu izlaženja,
- upoznavati i stripove u njima
- poticanje čitanja dječjih časopisa
https://view.genial.ly/60acf0c32c8e220ddfbcd6d0/interactive-content-djecji-casopisi-kimoo-2r
INTEGRIRANA NASTAVA BIOLOGIJA - KNJIŽNICA
7. razredi - tema: ČASOPISI NA RAZLIČITIM MEDIJIMA - POREMEĆAJI PREHRANE: ANOREKSIJA, BULIMIJA, PRETILOST (MEDIJSKA PISMENOST)
učiteljice: Tanja Dunaj, Marija Markovina
BIO OŠ B.7.2. Analizira utjecaj životnih navika i rizičnih čimbenika na zdravlje organizma ističući važnost prepoznavanja simptoma bolesti i pravovremenoga poduzimanja mjera zaštite
- upoznati različite časopise i načine njihove uporabe u svrhu proširivanja znanja
- doživjeti časopise kao izvore znanja
- znati izabrati i uporabiti podatke iz različitih časopisa (na različitim medijima) pri oblikovanju informacije
- poštivati intelektualno vlasništvo (usvojiti pojam autorstva i autorskog prava)
- znati citirati, pronaći citat
- usvojiti citiranje literature, izvora znanja (prema pravilu Hrvatskog pravopisa)
- razvijati medijsku pismenost (sposobnost pristupa, analize, kritičkog promišljanja, vrednovanja, korištenja i stvaranja medijskih sadržaja)
https://view.genial.ly/60a27c7ec0967f0d0f04b973/interactive-content-poremecaji-prehrane
ČASOPISI - MEDIJI - MEDIJSKA PISMENOST
Autor: Suzana Pracaić, 28. 5. 2021.
"U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te brojnih drugih partnera i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 19. do 25. travnja, s različitim aktivnostima i u tjednima prije i poslije, održani su 4. Dani medijske pismenosti. Aktivnosti u sklopu 4. Dana medijske pismenosti organizirane su u 108 gradova i mjesta diljem Hrvatske! Još uvijek se stignete uključiti i u svojoj školi, vrtiću, knjižnici, na fakultetu ili u udruzi tijekom svibnja organizirati predavanje, radionicu ili neki drugi događaj s ciljem učenja o medijima i medijskoj pismenosti..." (preuzeto s https://www.medijskapismenost.hr/)
Nastava s knjižničarkom u matičnoj i područnim školama:
INTEGRIRANA NASTAVA HRVATSKI JEZIK - KNJIŽNICA
2. razredi - tema: DJEČJI ČASOPISI - KULTURA I MEDIJI (MEDIJSKA PISMENOST)
učiteljice: Vesna Presečki, Gordana Nežmahen, Branka Leljak, Dubravka Tušek, Štefica Tepuš
OŠ HJ C.2.1. Učenik sluša/čita medijski tekst oblikovan u skladu s početnim opismenjavanjem i izdvaja važne podatke.
- učenici će znati prepoznati i imenovati dječje časopise,
- razlikovati dječji tisak od dnevnog tiska i časopisa,
- prepoznati rubriku i odrediti poučava li nas ili zabavlja,
- razlikovati časopise prema vremenu izlaženja,
- upoznavati i stripove u njima
- poticanje čitanja dječjih časopisa
https://view.genial.ly/60acf0c32c8e220ddfbcd6d0/interactive-content-djecji-casopisi-kimoo-2r
INTEGRIRANA NASTAVA BIOLOGIJA - KNJIŽNICA
7. razredi - tema: ČASOPISI NA RAZLIČITIM MEDIJIMA - POREMEĆAJI PREHRANE: ANOREKSIJA, BULIMIJA, PRETILOST (MEDIJSKA PISMENOST)
učiteljice: Tanja Dunaj, Marija Markovina
BIO OŠ B.7.2. Analizira utjecaj životnih navika i rizičnih čimbenika na zdravlje organizma ističući važnost prepoznavanja simptoma bolesti i pravovremenoga poduzimanja mjera zaštite
- upoznati različite časopise i načine njihove uporabe u svrhu proširivanja znanja
- doživjeti časopise kao izvore znanja
- znati izabrati i uporabiti podatke iz različitih časopisa (na različitim medijima) pri oblikovanju informacije
- poštivati intelektualno vlasništvo (usvojiti pojam autorstva i autorskog prava)
- znati citirati, pronaći citat
- usvojiti citiranje literature, izvora znanja (prema pravilu Hrvatskog pravopisa)
- razvijati medijsku pismenost (sposobnost pristupa, analize, kritičkog promišljanja, vrednovanja, korištenja i stvaranja medijskih sadržaja)
https://view.genial.ly/60a27c7ec0967f0d0f04b973/interactive-content-poremecaji-prehrane
Carnet priručnik za korištenje aplikacije Teams - učenici
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365
Gaj, Gaj - Navek si naj - himna spot
Naša baština - Osnovna škola Ljudevit Gaj Krapina
Tragom Ljudevita Gaja, velikana zagorskog kraja
Dnevni tisak |
Važne stranice |
KRAPINA |