preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina

 > Naslovnica
 

ČASOPISI - MEDIJI - MEDIJSKA PISMENOST

Autor: Suzana Pracaić, 28. 5. 2021.

"U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te brojnih drugih partnera i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 19. do 25. travnja, s različitim aktivnostima i u tjednima prije i poslije, održani su 4. Dani medijske pismenosti.

Aktivnosti u sklopu 4. Dana medijske pismenosti organizirane su u 108 gradova i mjesta diljem Hrvatske! Još uvijek se stignete uključiti i u svojoj školi, vrtiću, knjižnici, na fakultetu ili u udruzi tijekom svibnja organizirati predavanje, radionicu ili neki drugi događaj s ciljem učenja o medijima i medijskoj pismenosti..." (preuzeto s https://www.medijskapismenost.hr/)
 

Nastava s knjižničarkom u matičnoj i područnim školama:

INTEGRIRANA NASTAVA HRVATSKI JEZIK - KNJIŽNICA

2. razredi - tema: DJEČJI ČASOPISI - KULTURA I MEDIJI (MEDIJSKA PISMENOST)

učiteljice: Vesna Presečki, Gordana Nežmahen, Branka Leljak, Dubravka Tušek, Štefica Tepuš

OŠ HJ C.2.1. Učenik sluša/čita medijski tekst oblikovan u skladu s početnim opismenjavanjem i izdvaja važne podatke.

  • učenici će znati prepoznati i imenovati dječje časopise, 
  • razlikovati dječji tisak od dnevnog tiska i časopisa, 
  • prepoznati rubriku i odrediti poučava li nas ili zabavlja, 
  • razlikovati časopise prema vremenu izlaženja,
  • upoznavati i stripove u njima
  • poticanje čitanja dječjih časopisa

https://view.genial.ly/60acf0c32c8e220ddfbcd6d0/interactive-content-djecji-casopisi-kimoo-2r

 

 

INTEGRIRANA NASTAVA BIOLOGIJA - KNJIŽNICA

7. razredi - tema: ČASOPISI NA RAZLIČITIM MEDIJIMA - POREMEĆAJI PREHRANE: ANOREKSIJA, BULIMIJA, PRETILOST (MEDIJSKA PISMENOST)

učiteljice: Tanja Dunaj, Marija Markovina

BIO OŠ B.7.2. Analizira utjecaj životnih navika i rizičnih čimbenika na zdravlje organizma ističući važnost prepoznavanja simptoma bolesti i pravovremenoga poduzimanja mjera zaštite

  • upoznati različite časopise i načine njihove uporabe u svrhu proširivanja znanja
  • doživjeti časopise kao izvore znanja
  • znati izabrati i uporabiti podatke iz različitih časopisa (na različitim medijima) pri oblikovanju informacije
  • poštivati intelektualno vlasništvo (usvojiti pojam autorstva i autorskog prava)
  • znati citirati, pronaći citat
  • usvojiti citiranje literature, izvora znanja (prema pravilu Hrvatskog pravopisa)
  • razvijati medijsku pismenost (sposobnost pristupa, analize, kritičkog promišljanja, vrednovanja, korištenja i stvaranja medijskih sadržaja)

https://view.genial.ly/60a27c7ec0967f0d0f04b973/interactive-content-poremecaji-prehrane

 




Vijesti

ČASOPISI - MEDIJI - MEDIJSKA PISMENOST

Autor: Suzana Pracaić, 28. 5. 2021.

"U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te brojnih drugih partnera i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 19. do 25. travnja, s različitim aktivnostima i u tjednima prije i poslije, održani su 4. Dani medijske pismenosti.

Aktivnosti u sklopu 4. Dana medijske pismenosti organizirane su u 108 gradova i mjesta diljem Hrvatske! Još uvijek se stignete uključiti i u svojoj školi, vrtiću, knjižnici, na fakultetu ili u udruzi tijekom svibnja organizirati predavanje, radionicu ili neki drugi događaj s ciljem učenja o medijima i medijskoj pismenosti..." (preuzeto s https://www.medijskapismenost.hr/)
 

Nastava s knjižničarkom u matičnoj i područnim školama:

INTEGRIRANA NASTAVA HRVATSKI JEZIK - KNJIŽNICA

2. razredi - tema: DJEČJI ČASOPISI - KULTURA I MEDIJI (MEDIJSKA PISMENOST)

učiteljice: Vesna Presečki, Gordana Nežmahen, Branka Leljak, Dubravka Tušek, Štefica Tepuš

OŠ HJ C.2.1. Učenik sluša/čita medijski tekst oblikovan u skladu s početnim opismenjavanjem i izdvaja važne podatke.

  • učenici će znati prepoznati i imenovati dječje časopise, 
  • razlikovati dječji tisak od dnevnog tiska i časopisa, 
  • prepoznati rubriku i odrediti poučava li nas ili zabavlja, 
  • razlikovati časopise prema vremenu izlaženja,
  • upoznavati i stripove u njima
  • poticanje čitanja dječjih časopisa

https://view.genial.ly/60acf0c32c8e220ddfbcd6d0/interactive-content-djecji-casopisi-kimoo-2r

 

 

INTEGRIRANA NASTAVA BIOLOGIJA - KNJIŽNICA

7. razredi - tema: ČASOPISI NA RAZLIČITIM MEDIJIMA - POREMEĆAJI PREHRANE: ANOREKSIJA, BULIMIJA, PRETILOST (MEDIJSKA PISMENOST)

učiteljice: Tanja Dunaj, Marija Markovina

BIO OŠ B.7.2. Analizira utjecaj životnih navika i rizičnih čimbenika na zdravlje organizma ističući važnost prepoznavanja simptoma bolesti i pravovremenoga poduzimanja mjera zaštite

  • upoznati različite časopise i načine njihove uporabe u svrhu proširivanja znanja
  • doživjeti časopise kao izvore znanja
  • znati izabrati i uporabiti podatke iz različitih časopisa (na različitim medijima) pri oblikovanju informacije
  • poštivati intelektualno vlasništvo (usvojiti pojam autorstva i autorskog prava)
  • znati citirati, pronaći citat
  • usvojiti citiranje literature, izvora znanja (prema pravilu Hrvatskog pravopisa)
  • razvijati medijsku pismenost (sposobnost pristupa, analize, kritičkog promišljanja, vrednovanja, korištenja i stvaranja medijskih sadržaja)

https://view.genial.ly/60a27c7ec0967f0d0f04b973/interactive-content-poremecaji-prehrane

 




CMS za škole logo
Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina / Trg Stjepana Radića 1, HR-49000 Krapina / os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr / ured@os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr
preskoči na navigaciju