Pričaonica/radionica Gitina briga
Autor: Ivana Bračević, 25. 1. 2021.
Nakon povratka učenika razredne nastave u školske klupe, u svim razrednim odjelima matične i područnih škola, stručni su suradnici, defektologinja Aleksandra Podsečki i pedagog Marko Koprivnjak, održali Pričaonicu/radionicu Gitina briga.Učenike su kroz priču upoznali s djevojčicom Gitom koja se ne može riješiti Brige. Ova slikovnica, kroz djeci bliske likove i sadržaj, poslužila je kao poticaj na razgovor o teškoćama koje se kod djece mogu javiti na emocionalnom planu tijekom djetinjstva, te kao poticaj o važnosti dijeljenja svojih osjećaja i briga.
Tijekom razgovora otvorila se i tema o različitim vrstama briga i teškoća koje ih muče, odnosno mogu mučiti. Naučili su i kako si sami mogu pomoći kroz igru, bavljenjem stvarima koje vole, opuštanjem, disanjem, samoosnaživanjem, ali i kako jedni drugima mogu pomoći. Toplo preporučamo ovu vrijednu slikovnicu Toma Percivala, koja može poslužiti svima, kako učiteljima, tako i roditeljima, jer tema mentalnog zdravlja predstavlja jednu od najvažnijih temu u odrastanju. Može poslužiti i kao prilika da se djeci približimo, upoznamo njihov unutarnji svijet briga, ali i potreba, a to otvara mogućnosti da djeci budemo podržavajuće figure tijekom odrastanja.
„Onda je Gita učinila upravo ono što treba učiniti kada te mori Briga... Progovrila je o njoj.
Dok su joj riječi nadirale iz usta, Briga se smanjivala dok nije gotovo iščeznula.“
Pripremili: Aleksandra Podsečki, defektologinja,
Marko Koprivnjak, pedagog
Pričaonica/radionica Gitina briga
Autor: Ivana Bračević, 25. 1. 2021.
Nakon povratka učenika razredne nastave u školske klupe, u svim razrednim odjelima matične i područnih škola, stručni su suradnici, defektologinja Aleksandra Podsečki i pedagog Marko Koprivnjak, održali Pričaonicu/radionicu Gitina briga.Učenike su kroz priču upoznali s djevojčicom Gitom koja se ne može riješiti Brige. Ova slikovnica, kroz djeci bliske likove i sadržaj, poslužila je kao poticaj na razgovor o teškoćama koje se kod djece mogu javiti na emocionalnom planu tijekom djetinjstva, te kao poticaj o važnosti dijeljenja svojih osjećaja i briga.
Tijekom razgovora otvorila se i tema o različitim vrstama briga i teškoća koje ih muče, odnosno mogu mučiti. Naučili su i kako si sami mogu pomoći kroz igru, bavljenjem stvarima koje vole, opuštanjem, disanjem, samoosnaživanjem, ali i kako jedni drugima mogu pomoći. Toplo preporučamo ovu vrijednu slikovnicu Toma Percivala, koja može poslužiti svima, kako učiteljima, tako i roditeljima, jer tema mentalnog zdravlja predstavlja jednu od najvažnijih temu u odrastanju. Može poslužiti i kao prilika da se djeci približimo, upoznamo njihov unutarnji svijet briga, ali i potreba, a to otvara mogućnosti da djeci budemo podržavajuće figure tijekom odrastanja.
„Onda je Gita učinila upravo ono što treba učiniti kada te mori Briga... Progovrila je o njoj.
Dok su joj riječi nadirale iz usta, Briga se smanjivala dok nije gotovo iščeznula.“
Pripremili: Aleksandra Podsečki, defektologinja,
Marko Koprivnjak, pedagog
Carnet priručnik za korištenje aplikacije Teams - učenici
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365
Gaj, Gaj - Navek si naj - himna spot
Naša baština - Osnovna škola Ljudevit Gaj Krapina
Tragom Ljudevita Gaja, velikana zagorskog kraja
Dnevni tisak |
Važne stranice |
KRAPINA |