SVEČANA MULTIMEDIJSKA PREZENTACIJA PROJEKTA "NAŠA BAŠTINA" NA LUCIJINO U MALOJ DVORANI POU KRAPINA
Autor: Anita Džaja, 19. 12. 2018.
Projekt pod nazivom "NAŠA BAŠTINA - GDJE PROŠLOST SUSREĆE BUDUĆNOST", u kojemu su sudjelovali učenici naše škole te učiteljice Katarina Rihtar, Miljenka Hršak, Marija Klasić, Zrinka Arbanas i koordinatorica knjižničarka Suzana Pracaić, došao je do kraja u četvrtak, 13.12. multimedijskom javnom prezentacijom svega što su radili. Prezentacija je održana u Maloj dvorani Pučkog otvorenog učilišta u Krapini. Brojka 13 bila je vrlo sretna za sve sudionike u projektu i prezentaciji. Mala dvorana je bila skoro pa premala za sve roditelje, djede i bake, braću, učiteljice i učitelje koji su željeli prisustvovati prezentaciji. U nastavku pročitajte više o ovom projektu, razgovor s koordinatoricom, a u foto-galeriji pogledajte više fotografija!
POZIVNICA
Pri kraju smo 2018. godine koja je od Europske komisije bila proglašena Europskom godinom kulturne baštine. Donosimo Vam sliku projekta koji smo ostvarili u našoj školi. Projekt je definitivno timski rad i njegovo planiranje i međupredmetno povezivanje tj. integracija bogatstva raznolikosti, ne bi bila ostvarena da nije bilo sinergije učiteljica, svake u svojoj stručnosti i profesionalnosti.
Za naziv projekta uzeli smo i sam slogan Godine jer nam se idealno uklapao u ono što smo željeli postići – povezati prošlost i budućnost, tradiciju i suvremenost. Kulturna baština, iako vezana uz starine, nepresušni je izvor novih ideja i kao takva, bogatstvo naroda koje treba prenositi s generacije na generaciju.
U projekt je bilo uključeno 24 učenika 6. - 8. razreda koji pohađaju dodatnu nastavu geografije pod vodstvom učiteljice Miljenke Hršak, dijelom učenici 3.a razreda sa svojom učiteljicom Zrinkom Arbanas Hleb, učiteljica Marija Klasić, voditeljica folkorne skupine i učiteljica Katarina Rihtar, voditeljica tamburaške skupine i zbora te školska knjižničarka Suzana Pracaić, kao koordinator projekta.
Na projektu smo radili cijelo prvo polugodište, počevši od rujna i sudjelovanja u tradicionalnom Tjednu kajkavske kulture do same javne prezentacije na Lucijino, 13. prosinca u Maloj dvorani Pučkog otvorenog učilišta u Krapini. Datum nije slučajan jer je uz blagdan sv. Lucije vezan običaj sijanja pšenice, ali i simbolika svjetla koje prosvjetljuje. A 'prosvjeta' ima ulogu prosvjetljivati, donositi svjetlo učenicima.
Glavna misao vodilja u ostvarenju projekta je bila kako informaciju i znanje pretvoriti u iskustvo i učenje u životnoj stvarnosti.
Zato su u projektu, osim istraživanja i rada na tekstu, bile osmišljene razne radionice: interaktivno predavanje dr.sc. Jadrana Antolovića, izvanučionička nastava u kojoj smo obilazili kulturno-povijesne spomenike Krapine, radionica folklora i plesa, posjeti svjećarskoj radnji, postolarskoj radnji i izrađivaču drvenina na sajmu Ponte rosa u Krapini, radionica sijanja pšenice na Barbarinu i pečenja tradicionalnih božićnih kolača u školskoj kuhinji za domjenak koji je bio iza prezentacije projekta, radionica izrade plana grada, radionica QR kodova za turistički vodič Krapine te su pomoću alata Kahoot i Plickers potvrdili znanje kroz igru i kvizove znanja. U projektu smo, uz tradicionalne metode, praktični rad, koristili i suvremene web-alate i aplikacije koji nastavu i učenje čine dinamičnom, zanimljivom i intelektualno poticajnom.
Projekt smo javno prezentirali građanima Krapine svečanim multimedijskim programom pomoću Powerpoint prezentacija o istraženoj baštini, filmom o etapama projekta, kulturno-umjetničkim dijelom programa, dramsko-scenskim nastupom trećaša, sijanjem pšenice, unosom svjetla, plesom i pjesmom uz pratnju tamburaša te domjenkom na kraju prezentacije i degustacijom starih tradicijskih kolača poput gibanice, zeljnice, repnjaka, salovnjaka, kiflica, keksa, zaljubljenih oka… raj za sva nepca.
Iz svega proizlazi zaključak – da samo kombinacija klasičnih i suvremenih metoda rada, pravilan način korištenja IKT-a, unapređuje kvalitetu obrazovanja i omogućava bolje ishode. Radionice u kojima su učenici sudjelovali imale su za posljedicu to da su se učenici povezali, postali ekipa, da je smijeh, radost učenja i praktična nastava pretvorila suhoparne informacije u život. Samo dan nakon javne prezentacije, iako je uloženo puno truda, iako su 2 mjeseca dolazili na radionice izvan redovne nastave, subotama, pitali su kad krećemo s novim projektom?! Mislim da bolje ocjene projektu nitko ne može dati i da je projekt ostvaren u svoj svojoj punini, na ponos školi, roditeljima, a nadamo se i gradu.
OBJAVA U MEDIJIMA:
- ZAGORSKI TJEDNIK "GLAS ZAGORJA", BR. 172 (1/2019), STR. 19
- ZAGORJE INTERNATIONAL, 22.12.2018.
- FACEBOOK GRUPA "UČITELJ"
- FACEBOOK GRUPA "ALATI 2.0"
- ŠKOLSKI PORTAL, ŠKOLSKA KNJIGA,16.01.2019.
- SKOLE.HR - PORTAL ZA ŠKOLE, CARNET, 16.01.2019.
- "ŠKOLSKE NOVINE", BR. 3 (3130) (LXX/2019), 29.01.2019., STR. 26
SVEČANA MULTIMEDIJSKA PREZENTACIJA PROJEKTA "NAŠA BAŠTINA" NA LUCIJINO U MALOJ DVORANI POU KRAPINA
Autor: Anita Džaja, 19. 12. 2018.
Projekt pod nazivom "NAŠA BAŠTINA - GDJE PROŠLOST SUSREĆE BUDUĆNOST", u kojemu su sudjelovali učenici naše škole te učiteljice Katarina Rihtar, Miljenka Hršak, Marija Klasić, Zrinka Arbanas i koordinatorica knjižničarka Suzana Pracaić, došao je do kraja u četvrtak, 13.12. multimedijskom javnom prezentacijom svega što su radili. Prezentacija je održana u Maloj dvorani Pučkog otvorenog učilišta u Krapini. Brojka 13 bila je vrlo sretna za sve sudionike u projektu i prezentaciji. Mala dvorana je bila skoro pa premala za sve roditelje, djede i bake, braću, učiteljice i učitelje koji su željeli prisustvovati prezentaciji. U nastavku pročitajte više o ovom projektu, razgovor s koordinatoricom, a u foto-galeriji pogledajte više fotografija!
POZIVNICA
Pri kraju smo 2018. godine koja je od Europske komisije bila proglašena Europskom godinom kulturne baštine. Donosimo Vam sliku projekta koji smo ostvarili u našoj školi. Projekt je definitivno timski rad i njegovo planiranje i međupredmetno povezivanje tj. integracija bogatstva raznolikosti, ne bi bila ostvarena da nije bilo sinergije učiteljica, svake u svojoj stručnosti i profesionalnosti.
Za naziv projekta uzeli smo i sam slogan Godine jer nam se idealno uklapao u ono što smo željeli postići – povezati prošlost i budućnost, tradiciju i suvremenost. Kulturna baština, iako vezana uz starine, nepresušni je izvor novih ideja i kao takva, bogatstvo naroda koje treba prenositi s generacije na generaciju.
U projekt je bilo uključeno 24 učenika 6. - 8. razreda koji pohađaju dodatnu nastavu geografije pod vodstvom učiteljice Miljenke Hršak, dijelom učenici 3.a razreda sa svojom učiteljicom Zrinkom Arbanas Hleb, učiteljica Marija Klasić, voditeljica folkorne skupine i učiteljica Katarina Rihtar, voditeljica tamburaške skupine i zbora te školska knjižničarka Suzana Pracaić, kao koordinator projekta.
Na projektu smo radili cijelo prvo polugodište, počevši od rujna i sudjelovanja u tradicionalnom Tjednu kajkavske kulture do same javne prezentacije na Lucijino, 13. prosinca u Maloj dvorani Pučkog otvorenog učilišta u Krapini. Datum nije slučajan jer je uz blagdan sv. Lucije vezan običaj sijanja pšenice, ali i simbolika svjetla koje prosvjetljuje. A 'prosvjeta' ima ulogu prosvjetljivati, donositi svjetlo učenicima.
Glavna misao vodilja u ostvarenju projekta je bila kako informaciju i znanje pretvoriti u iskustvo i učenje u životnoj stvarnosti.
Zato su u projektu, osim istraživanja i rada na tekstu, bile osmišljene razne radionice: interaktivno predavanje dr.sc. Jadrana Antolovića, izvanučionička nastava u kojoj smo obilazili kulturno-povijesne spomenike Krapine, radionica folklora i plesa, posjeti svjećarskoj radnji, postolarskoj radnji i izrađivaču drvenina na sajmu Ponte rosa u Krapini, radionica sijanja pšenice na Barbarinu i pečenja tradicionalnih božićnih kolača u školskoj kuhinji za domjenak koji je bio iza prezentacije projekta, radionica izrade plana grada, radionica QR kodova za turistički vodič Krapine te su pomoću alata Kahoot i Plickers potvrdili znanje kroz igru i kvizove znanja. U projektu smo, uz tradicionalne metode, praktični rad, koristili i suvremene web-alate i aplikacije koji nastavu i učenje čine dinamičnom, zanimljivom i intelektualno poticajnom.
Projekt smo javno prezentirali građanima Krapine svečanim multimedijskim programom pomoću Powerpoint prezentacija o istraženoj baštini, filmom o etapama projekta, kulturno-umjetničkim dijelom programa, dramsko-scenskim nastupom trećaša, sijanjem pšenice, unosom svjetla, plesom i pjesmom uz pratnju tamburaša te domjenkom na kraju prezentacije i degustacijom starih tradicijskih kolača poput gibanice, zeljnice, repnjaka, salovnjaka, kiflica, keksa, zaljubljenih oka… raj za sva nepca.
Iz svega proizlazi zaključak – da samo kombinacija klasičnih i suvremenih metoda rada, pravilan način korištenja IKT-a, unapređuje kvalitetu obrazovanja i omogućava bolje ishode. Radionice u kojima su učenici sudjelovali imale su za posljedicu to da su se učenici povezali, postali ekipa, da je smijeh, radost učenja i praktična nastava pretvorila suhoparne informacije u život. Samo dan nakon javne prezentacije, iako je uloženo puno truda, iako su 2 mjeseca dolazili na radionice izvan redovne nastave, subotama, pitali su kad krećemo s novim projektom?! Mislim da bolje ocjene projektu nitko ne može dati i da je projekt ostvaren u svoj svojoj punini, na ponos školi, roditeljima, a nadamo se i gradu.
OBJAVA U MEDIJIMA:
- ZAGORSKI TJEDNIK "GLAS ZAGORJA", BR. 172 (1/2019), STR. 19
- ZAGORJE INTERNATIONAL, 22.12.2018.
- FACEBOOK GRUPA "UČITELJ"
- FACEBOOK GRUPA "ALATI 2.0"
- ŠKOLSKI PORTAL, ŠKOLSKA KNJIGA,16.01.2019.
- SKOLE.HR - PORTAL ZA ŠKOLE, CARNET, 16.01.2019.
- "ŠKOLSKE NOVINE", BR. 3 (3130) (LXX/2019), 29.01.2019., STR. 26
Carnet priručnik za korištenje aplikacije Teams - učenici
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365
Gaj, Gaj - Navek si naj - himna spot
Naša baština - Osnovna škola Ljudevit Gaj Krapina
Tragom Ljudevita Gaja, velikana zagorskog kraja
Dnevni tisak |
Važne stranice |
KRAPINA |