preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina

 > Naslovnica
 

Razredni projekt učenika 4.b - "Buba u uho" - najava

Autor: Suzana Pracaić, 12. 9. 2024.

Projekt „Buba u uho! : osvijesti, uoči, istraži, stvori i primjeni“ je interdisciplinarni, međupredmetni istraživački projekt učenika 4.b razreda temeljen na korelacijsko-integracijskom pristupu, kojim učiteljica Marija Klasić i knjižničarka Suzana Pracaić žele razvijati različite darovitosti, kompetencije, vještine i sposobnosti učenika.

Projekt će trajati od rujna do lipnja, a preklapati će se različita odgojno-obrazovna područja, ovisno o temi koja će se u određenom mjesecu obrađivati.

Cilj projekta je omogućiti učenicima znanje i vještine za život, pretvoriti činjenice u iskustvo, teoriju u praksu, ostvarivati nastavu u izvornoj stvarnosti, popularizirati znanost, razvijati kritičko mišljenje, osvijestiti život oko sebe te biti važan i aktivan dio zajednice u kojoj se djeluje. 

U projekt su uključene: Marija Klasić, učiteljica razrednog odjela 4.b, Suzana Pracaić, stručna suradnica knjižničarka, Marija Poslon, učiteljica informatike i Lidija Ranogajec, učiteljica engleskog jezika

Da bi učenici djelovali, moraju vidjeti, podići pogled (sa svojih mobitela i tableta), progledati, osvijestiti sebe i okolinu, zatim čuti, istražiti, naučiti i shvatiti zakonitosti svijeta, kritički ih promisliti te kreativno stvarati ideje za rješenja koje će provesti u djela.

Želja je učenike motivirati, staviti im 'bubu u uho' da mogu mijenjati svijet svojom kreativnošću, inicijativom, poduzetništvom, upornošću i voljom, a također i detektirati darovitost i talente svakog učenika.

Ovim projektom želimo omogućiti učenicima da istražuju, dopustiti da doživljavaju uspjehe i neuspjehe te da tako pronalaze svoje interese i talente, svoju darovitost. Djecu bi trebalo ohrabrivati da preispituju i prepoznaju ustaljene metode, autoritete, pogreške, nedosljednosti itd. To je važno zato što će na taj način usvajati kritičku misao, učiti na greškama te se ohrabriti u nastojanju da sami osmišljavaju bolja, konstruktivnija i uspješnija rješenja, umjesto da slijede samo ona pravila i metode koje već postoje.

„Znanje se ne dobiva, do znanja se dolazi.“

Međunarodni mjesec školskih knjižnica (International School Library Month) - TEMA ISLM 2024: "Školske knjižnice: poveznice zajednice" - ova tema naglašava integralnu ulogu školskih knjižnica u poticanju veza, suradnje i angažmana unutar njihovih zajednica, naglašava kako školske knjižnice služe kao katalizatori za izgradnju jačih, kohezivnijih zajednica, pridonoseći tako općoj dobrobiti i uspjehu društva.




Vijesti

Razredni projekt učenika 4.b - "Buba u uho" - najava

Autor: Suzana Pracaić, 12. 9. 2024.

Projekt „Buba u uho! : osvijesti, uoči, istraži, stvori i primjeni“ je interdisciplinarni, međupredmetni istraživački projekt učenika 4.b razreda temeljen na korelacijsko-integracijskom pristupu, kojim učiteljica Marija Klasić i knjižničarka Suzana Pracaić žele razvijati različite darovitosti, kompetencije, vještine i sposobnosti učenika.

Projekt će trajati od rujna do lipnja, a preklapati će se različita odgojno-obrazovna područja, ovisno o temi koja će se u određenom mjesecu obrađivati.

Cilj projekta je omogućiti učenicima znanje i vještine za život, pretvoriti činjenice u iskustvo, teoriju u praksu, ostvarivati nastavu u izvornoj stvarnosti, popularizirati znanost, razvijati kritičko mišljenje, osvijestiti život oko sebe te biti važan i aktivan dio zajednice u kojoj se djeluje. 

U projekt su uključene: Marija Klasić, učiteljica razrednog odjela 4.b, Suzana Pracaić, stručna suradnica knjižničarka, Marija Poslon, učiteljica informatike i Lidija Ranogajec, učiteljica engleskog jezika

Da bi učenici djelovali, moraju vidjeti, podići pogled (sa svojih mobitela i tableta), progledati, osvijestiti sebe i okolinu, zatim čuti, istražiti, naučiti i shvatiti zakonitosti svijeta, kritički ih promisliti te kreativno stvarati ideje za rješenja koje će provesti u djela.

Želja je učenike motivirati, staviti im 'bubu u uho' da mogu mijenjati svijet svojom kreativnošću, inicijativom, poduzetništvom, upornošću i voljom, a također i detektirati darovitost i talente svakog učenika.

Ovim projektom želimo omogućiti učenicima da istražuju, dopustiti da doživljavaju uspjehe i neuspjehe te da tako pronalaze svoje interese i talente, svoju darovitost. Djecu bi trebalo ohrabrivati da preispituju i prepoznaju ustaljene metode, autoritete, pogreške, nedosljednosti itd. To je važno zato što će na taj način usvajati kritičku misao, učiti na greškama te se ohrabriti u nastojanju da sami osmišljavaju bolja, konstruktivnija i uspješnija rješenja, umjesto da slijede samo ona pravila i metode koje već postoje.

„Znanje se ne dobiva, do znanja se dolazi.“

Međunarodni mjesec školskih knjižnica (International School Library Month) - TEMA ISLM 2024: "Školske knjižnice: poveznice zajednice" - ova tema naglašava integralnu ulogu školskih knjižnica u poticanju veza, suradnje i angažmana unutar njihovih zajednica, naglašava kako školske knjižnice služe kao katalizatori za izgradnju jačih, kohezivnijih zajednica, pridonoseći tako općoj dobrobiti i uspjehu društva.




CMS za škole logo
Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina / Trg Stjepana Radića 1, HR-49000 Krapina / os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr / ured@os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr
preskoči na navigaciju