2012-09-05 16:50:46

VREDNOVANJE UČENIČKIH POSTIGNUĆA- FIZIKA

Želite li vidjeli kako se vrednuju učenička postignuća iz predmeta fizika.   (kliknite na opširnije)

 

Ocjena                                 Usvojenost programskih sadržaja

 

 

Nedovoljan (1)                   Učenik nije usvojio temeljne pojmove.         

 

 

Dovoljan (2)                      Učenik može:

Prepoznati fizičke veličine, pripadajuće mjerne jedinice, te mjerila; Prepoznati fizičke pojmove i zakonitosti bez međusobnog povezivanja i objašnjenja; Opisati fizičku pojavu pomoću fizičkih veličina uz pomoć učitelja.

                                              

 

Dobar (3)                                Učenik može: 

Povezati fizičke veličine u bitnu fizičku zakonitost i/ili teoriju; Opisati bitnu fizičku zakonitost algebarskim modelom.

 

 

Vrlo dobar (4)                         Učenik može:

Objasniti pojave uporabom fizičkih zakonitosti i teorija; Raščlaniti pojavu, uočiti odnose među veličinama i objasniti ih na znanstveni način; Navesti i fizikalno objasniti osobne primjere iz svakodnevice.                               

                                  

 

Odličan (5)                             Učenik može:

                                                          

Postaviti pitanja za raspravu o problemu, predvidjeti i/ili pretpostaviti rješenje problema;                                                 ; Konstruirati primjeren misaoni i simbolički model kao rješenje problema, razlikovati njegove bitne i nebitne sastavnice te objasniti njegove prednosti i nedostatke; Obrazložiti povezanost fizike s ostalim znanostima, društvom i okolišem.

                     

 

Ocjena                                 Praktični rad

 

 

Nedovoljan (1)                   Učenik ne prati tijek odvijanja procesa pri izvođenju pokusa         

                                      i ne surađuje s ostalim učenicima.   

Dovoljan (2)                      Učenik može:

Prepoznati pribor i mjerne instrumente za izvođenje pokusa; Složiti pokus uz pomoć ćlanova grupr ili učitelja sa zadanim priborom i po uputama; Opisati opažanja i bilježiti podatke pri izvođenju pokusa; Izvesti najjednostavnija mjerenja.

 

 

Dobar (3)                                Učenik može: 

 Samostalno složiti i izvesti jednostavan pokus sa zadanim priborom i po uputama;  Samostalno izmjeriti i prikazati podatke jednostavnih pokusa;  Objasniti zaključke nakon što su ih donijeli ostalih članova grupe.

 

 

Vrlo dobar (4)                         Učenik može:

Samostalno složiti i izvesti pokus sa zadanim priborom; Samostalno prepoznati veličine i izmjeriti njihove vrijednosti; Izmjerene podatke prikazati tablično i grafički; Raspraviti problem na temelju prikazanih podataka s ostalim učenicima i učiteljem; Donijeti (formulirati) zaključke u suradnji s ostalim učenicima i učiteljem.                                  

                                  

 

Odličan (5)                             Učenik može:

                                                          

Osmisliti pokus za rješavanje problema;  Samostalno donijeti (formulirati) zaključke, kritički ih analizirati i otvoriti nove probleme za daljnja istraživanja.                                     ;

 

 

Ocjena                                 Primjena znanja

 

Nedovoljan (1)                   Učenik nije primijenio znanje na odgovarajući način jer nije

                                      usvojio temeljne pojmove.   

 

Dovoljan (2)                     

Učenik primjenjuje samo bitne fizičke zakonitosti u rješavanju jednostavnih problema uz pomoć učitelja.

 

Dobar (3)                              

 Učenik samostalno primjenjuje  bitne fizičke zakonitosti u rješavanju problema, te zna pretvarati mjerne jedinice.

 

 

Vrlo dobar (4)                       

Učenik samostalno, brzo i precizno rješava probleme uporabom uvježbanih metoda.           

                      

 

Odličan (5)                            

                                                          

Učenik koristi primjerene analitičke i sintetičke metode za rješavanje problema. Rješenje problema prikazuje različitim postupcima i kritički ga analizira u odnosu prema stvarnosti.

                                               ;

 

Prof. fizike: Ružica Novak


Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina