2012-09-05 16:50:46 VREDNOVANJE UČENIČKIH POSTIGNUĆA- FIZIKA Želite li vidjeli kako se vrednuju učenička postignuća iz predmeta fizika. (kliknite na opširnije)
Ocjena Usvojenost programskih sadržaja
Nedovoljan (1) Učenik nije usvojio temeljne pojmove.
Dovoljan (2) Učenik može: Prepoznati fizičke veličine, pripadajuće mjerne jedinice, te mjerila; Prepoznati fizičke pojmove i zakonitosti bez međusobnog povezivanja i objašnjenja; Opisati fizičku pojavu pomoću fizičkih veličina uz pomoć učitelja.
Dobar (3) Učenik može: Povezati fizičke veličine u bitnu fizičku zakonitost i/ili teoriju; Opisati bitnu fizičku zakonitost algebarskim modelom.
Vrlo dobar (4) Učenik može: Objasniti pojave uporabom fizičkih zakonitosti i teorija; Raščlaniti pojavu, uočiti odnose među veličinama i objasniti ih na znanstveni način; Navesti i fizikalno objasniti osobne primjere iz svakodnevice.
Odličan (5) Učenik može: Postaviti pitanja za raspravu o problemu, predvidjeti i/ili pretpostaviti rješenje problema; ; Konstruirati primjeren misaoni i simbolički model kao rješenje problema, razlikovati njegove bitne i nebitne sastavnice te objasniti njegove prednosti i nedostatke; Obrazložiti povezanost fizike s ostalim znanostima, društvom i okolišem.
Ocjena Praktični rad
Nedovoljan (1) Učenik ne prati tijek odvijanja procesa pri izvođenju pokusa i ne surađuje s ostalim učenicima. Dovoljan (2) Učenik može: Prepoznati pribor i mjerne instrumente za izvođenje pokusa; Složiti pokus uz pomoć ćlanova grupr ili učitelja sa zadanim priborom i po uputama; Opisati opažanja i bilježiti podatke pri izvođenju pokusa; Izvesti najjednostavnija mjerenja.
Dobar (3) Učenik može: Samostalno složiti i izvesti jednostavan pokus sa zadanim priborom i po uputama; Samostalno izmjeriti i prikazati podatke jednostavnih pokusa; Objasniti zaključke nakon što su ih donijeli ostalih članova grupe.
Vrlo dobar (4) Učenik može: Samostalno složiti i izvesti pokus sa zadanim priborom; Samostalno prepoznati veličine i izmjeriti njihove vrijednosti; Izmjerene podatke prikazati tablično i grafički; Raspraviti problem na temelju prikazanih podataka s ostalim učenicima i učiteljem; Donijeti (formulirati) zaključke u suradnji s ostalim učenicima i učiteljem.
Odličan (5) Učenik može: Osmisliti pokus za rješavanje problema; Samostalno donijeti (formulirati) zaključke, kritički ih analizirati i otvoriti nove probleme za daljnja istraživanja. ;
Ocjena Primjena znanja
Nedovoljan (1) Učenik nije primijenio znanje na odgovarajući način jer nije usvojio temeljne pojmove.
Dovoljan (2) Učenik primjenjuje samo bitne fizičke zakonitosti u rješavanju jednostavnih problema uz pomoć učitelja.
Dobar (3) Učenik samostalno primjenjuje bitne fizičke zakonitosti u rješavanju problema, te zna pretvarati mjerne jedinice.
Vrlo dobar (4) Učenik samostalno, brzo i precizno rješava probleme uporabom uvježbanih metoda.
Odličan (5)
Učenik koristi primjerene analitičke i sintetičke metode za rješavanje problema. Rješenje problema prikazuje različitim postupcima i kritički ga analizira u odnosu prema stvarnosti. ;
Prof. fizike: Ružica Novak |
Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina |