2009-03-09 00:00:00 Ivica Jembrih Cobovički ponovo u našoj školi Gosp. Ivica Jembrih bio je ponovo s nama. Danas, 9.3. imali smo čast ugostiti književnika, zagorskog pjesnika koji je proslavio više od 50 godina svoga pjesničkoga stvaralaštva i dao veliki doprinos kajkavskoj književnosti. Danas nam je predstavio zbirku lirske proze na kajkavskom narječju „Doživljena viečnost“... Gosp. Ivica Jembrih Cobovički gostovao je našoj školi u studenome 2006. godine u sklopu Mjeseca hrvatske knjige kada je promovirao knjigu „Gospodin Aleksis“. Knjiga je posvećena dolutalom mačku Aleksisu koji je ima karakter, ponos, snalažljivost, mačju samovolju, lukavost pa je gotovo idealan podstanar i prijatelj, ne samo kućni ljubimac.
Danas, 09. ožujka 2009. imali smo čast čuti djeliće njegove bogate književne baštine. Sam autor čitao nam je pjesme i stihove, a predstavio je i zbirku lirske proze na kajkavskom narječju „Doživljena viečnost“. Za tu zbirku dobio je treću nagradu na književnom natječaju Pasionska baština.
Osnovna tematika njegovih djela je zavičaj, te glasovi i slike iz djetinjstva što usprkos godinama ostaju živi u njegovim sjećanjima. Usko je vezan s rodnim krajem i uspomenama te u svojim djelima zadržava autobiografske elemente koje uz pomoć bogate mašte pretvara u živopisne likove.
Ove godine na županijskom susretu učenika osnovnih škola „LIDRANO 2009“ koji je održan 10. veljače 2009. u Srednjoj školi Krapina, povjerenstvo u sastavu Adam Končić, Mara Borić i Anica Ladišić, od 18 izvođača izabralo je pjesmu "ROĐAČKE VUŠI" autora Ivice Jembriha, koju je kazivao učenik 7. razreda OŠ Zlatar Bistrica, Dominik Pelko i predložilo ga za državnu smotru u Puli. Stihove smo čuli u interpretaciji samog autora.
Originalnost književnika i njegov govor te velika zaljubljenost u naš „kaj“, susret je učinila posebnim i veoma radosnim. Uživali smo u spontanosti i veselili se prepričanim dogodovštinama našeg Ivice.
Na kraju susreta zahvalili smo mu na dolasku, zaželjeli puno uspjeha u radu i životu.
|
Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina |