2024-09-12 12:00:00 Razredni projekt učenika 4.b - "Buba u uho" - najava Projekt „Buba u uho! : osvijesti, uoči, istraži, stvori i primjeni“ je interdisciplinarni, međupredmetni istraživački projekt učenika 4.b razreda temeljen na korelacijsko-integracijskom pristupu, kojim učiteljica Marija Klasić i knjižničarka Suzana Pracaić žele razvijati različite darovitosti, kompetencije, vještine i sposobnosti učenika. Projekt će trajati od rujna do lipnja, a preklapati će se različita odgojno-obrazovna područja, ovisno o temi koja će se u određenom mjesecu obrađivati. Cilj projekta je omogućiti učenicima znanje i vještine za život, pretvoriti činjenice u iskustvo, teoriju u praksu, ostvarivati nastavu u izvornoj stvarnosti, popularizirati znanost, razvijati kritičko mišljenje, osvijestiti život oko sebe te biti važan i aktivan dio zajednice u kojoj se djeluje. U projekt su uključene: Marija Klasić, učiteljica razrednog odjela 4.b, Suzana Pracaić, stručna suradnica knjižničarka, Marija Poslon, učiteljica informatike i Lidija Ranogajec, učiteljica engleskog jezika Da bi učenici djelovali, moraju vidjeti, podići pogled (sa svojih mobitela i tableta), progledati, osvijestiti sebe i okolinu, zatim čuti, istražiti, naučiti i shvatiti zakonitosti svijeta, kritički ih promisliti te kreativno stvarati ideje za rješenja koje će provesti u djela. Želja je učenike motivirati, staviti im 'bubu u uho' da mogu mijenjati svijet svojom kreativnošću, inicijativom, poduzetništvom, upornošću i voljom, a također i detektirati darovitost i talente svakog učenika. Ovim projektom želimo omogućiti učenicima da istražuju, dopustiti da doživljavaju uspjehe i neuspjehe te da tako pronalaze svoje interese i talente, svoju darovitost. Djecu bi trebalo ohrabrivati da preispituju i prepoznaju ustaljene metode, autoritete, pogreške, nedosljednosti itd. To je važno zato što će na taj način usvajati kritičku misao, učiti na greškama te se ohrabriti u nastojanju da sami osmišljavaju bolja, konstruktivnija i uspješnija rješenja, umjesto da slijede samo ona pravila i metode koje već postoje. „Znanje se ne dobiva, do znanja se dolazi.“ Međunarodni mjesec školskih knjižnica (International School Library Month) - TEMA ISLM 2024: "Školske knjižnice: poveznice zajednice" - ova tema naglašava integralnu ulogu školskih knjižnica u poticanju veza, suradnje i angažmana unutar njihovih zajednica, naglašava kako školske knjižnice služe kao katalizatori za izgradnju jačih, kohezivnijih zajednica, pridonoseći tako općoj dobrobiti i uspjehu društva. |
Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina |