Dječji dan u Tjednu kajkavske kulture
Autor: Vlatka Matejaš, 16. 9. 2024.
12. rujna 2024. učenici razredne nastave naše škole sudjelovali su zajedno sa svojim učiteljicama, stručnim suradnicama i predmetnim učiteljima u aktivnostima Dječjeg dana u Tjednu kajkavske kulture u organizaciji Društva „Naša djeca“ Krapina. Aktivnosti su obuhvaćale različite radionice i igraonice te interaktivnu predstavu. Nudile su se sljedeće igraonice: Padobran, Puhalice, Baby igraonica, Čunjevi, Baloni, Mjehurić te Luk i strijela. Učenici su imali priliku sudjelovati i na različitim radionicama kreativnih naziva. Neke su od njih: Raketni pogon, Robotko, Mala vila, Bučica, Moja ruka, Razigrana spirala, Vjenčići, Šumska priča, Pozdrav ljetu… Bilo je to nezaboravno iskustvo za naše učenike i poticaj njima da se i u svoje slobodno vrijeme bave kreativnim aktivnostima.
Dječji dan u Tjednu kajkavske kulture
Autor: Vlatka Matejaš, 16. 9. 2024.
12. rujna 2024. učenici razredne nastave naše škole sudjelovali su zajedno sa svojim učiteljicama, stručnim suradnicama i predmetnim učiteljima u aktivnostima Dječjeg dana u Tjednu kajkavske kulture u organizaciji Društva „Naša djeca“ Krapina. Aktivnosti su obuhvaćale različite radionice i igraonice te interaktivnu predstavu. Nudile su se sljedeće igraonice: Padobran, Puhalice, Baby igraonica, Čunjevi, Baloni, Mjehurić te Luk i strijela. Učenici su imali priliku sudjelovati i na različitim radionicama kreativnih naziva. Neke su od njih: Raketni pogon, Robotko, Mala vila, Bučica, Moja ruka, Razigrana spirala, Vjenčići, Šumska priča, Pozdrav ljetu… Bilo je to nezaboravno iskustvo za naše učenike i poticaj njima da se i u svoje slobodno vrijeme bave kreativnim aktivnostima.
Carnet priručnik za korištenje aplikacije Teams - učenici
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365
Gaj, Gaj - Navek si naj - himna spot
Naša baština - Osnovna škola Ljudevit Gaj Krapina
Tragom Ljudevita Gaja, velikana zagorskog kraja
Dnevni tisak |
Važne stranice |
KRAPINA |