DISEMINACIJA ETWINNING PROJEKTA "UZ ČITANJE RIJEČI RASTU"
Autor: Suzana Pracaić, 3. 6. 2024.
U eTwinning projekt "Uz čitanje riječi rastu 4", koji se uspješno provodi već četvrtu godinu za redom, ponovno se uključila i naša škola tj. školska knjižnica. U projektu su sudjelovali INA Mali knjižničari te učenici s kojima se radilo na razvoju čitalačke pismenosti i ljubavi prema knjizi, knjižnici i čitanju. Projekt je trajao je od listopada 2023. do lipnja 2024. g. Sada slijedi prijava o realizaciji projekta na platformi ESEP. Završno izvješće o realizaciji projekta poslano je i Udruzi hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono koje se može pročitati na poveznici: https://drive.google.com/file/d/1Hd8SZ136Q9N8tKq6jHglJ8KzoiXdBWnp/view?usp=drive_link
Projekt “Uz čitanje riječi rastu 4” je sadržavao aktivnosti kojima se nastojalo približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje. Sudjelovanje smo najavili.
U projektu sudjelujemo drugu godinu. Sudionici su učenici koji pohađaju INA Mali knjižničari (5. – 8. razred), ali i svi zainteresirani učenici i učiteljice. Tako sam ove godine potaknula učiteljicu Suzanu Galović Šalković i učenike 4.a da se i sami uključe u ovaj kvalitetan projekt kojim se razvijaju različite kompetencije.
Projekt sadrži aktivnosti kojima se nastoji približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje. Kroz naviku čitanja i promišljanja različitih vrsta književnih djela želi se utjecati na cjeloživotno obrazovanje učenika, poticati radost čitanja, uvoditi u čitanje, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga i time utjecati na izgrađivanje svestrane stvaralačke osobe razvijenih sposobnosti čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela, razvijati kulturu provođenja slobodnog vremena.
Sve aktivnosti i sadržaji ostvareni su u korelaciji i integraciji s različitim predmetima (hrvatski jezik, priroda i društvo, likovna kultura, SRO, povijest, geografija...) u suradnji s učiteljima na nastavi, izvannastavnim aktivnostima ili u sklopu projekta. Bez timskog, suradničkog rada, ne bi bilo takvog bogatstva.
Učenici su prije svega čitali, bilo određene tekstove ili po slobodnom izboru. Na temelju pročitanog i obrađenog kreativno su se izražavali… Obilježeni su: Europska godina vještina, Međunarodni mjesec školskih knjižnica, Mjesec hrvatske knjige, Svjetski dan čitanja naglas, Svjetski dan hrvatske knjige i autorskih prava, 150. obljetnica rođenja Ivane Brlić Mažuranić, Noć knjige, Dani medijske pismenosti…
AKTIVNOSTI:
Uključila sam se u one aktivnosti koje su mi bile pristupačne. Zbog odlaska na bolovanje (14.02. – 22.03) nisam bila u mogućnosti sudjelovati u nekim aktivnostima. Smatram da sam projekt ostvarila u dijelu kreativnosti i razvoja kulture čitanja i čitalačke pismenosti.
Ostvarili smo suradnju i s drugim školama, unutar i izvan projekta (OŠ Kneževi dvori i OŠ Ivane Brlić Mažuranić, Ogulin).
Učenici su upoznati o širini projekta i doprinosu njihovog rada, ali nisu osobno sudjelovali, bili prijavljeni.
- MEĐUNARODNI DAN DARIVANJA KNJIGOM (14.02.) - http://www.os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr/?news_hk=1&news_id=2570&mshow=290#mod_news
- EDUKATIVNO-KREATIVNA RADIONICA "MASKE" (#saferinternetday): http://www.os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr/?news_hk=1&news_id=2521&mshow=290#mod_news
- PROJEKT O IVANI BRLIĆ MAŽURANIĆ:
- NATJECANJE U ČITANJU NAGLAS: https://www.facebook.com/groups/609065863085763/user/100000064188467
- PRIMJERI DOBRE PRAKSE
Najvažnije mi je da su učenici bili sretni i da smo njima širili horizonte. Svakako ću se i dalje priključivati i sudjelovati u eTwinning projektima. Ovo mi je vrlo lijepo i korisno iskustvo koje obogaćuje i uz koje se raste.
DISEMINACIJA ETWINNING PROJEKTA "UZ ČITANJE RIJEČI RASTU"
Autor: Suzana Pracaić, 3. 6. 2024.
U eTwinning projekt "Uz čitanje riječi rastu 4", koji se uspješno provodi već četvrtu godinu za redom, ponovno se uključila i naša škola tj. školska knjižnica. U projektu su sudjelovali INA Mali knjižničari te učenici s kojima se radilo na razvoju čitalačke pismenosti i ljubavi prema knjizi, knjižnici i čitanju. Projekt je trajao je od listopada 2023. do lipnja 2024. g. Sada slijedi prijava o realizaciji projekta na platformi ESEP. Završno izvješće o realizaciji projekta poslano je i Udruzi hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono koje se može pročitati na poveznici: https://drive.google.com/file/d/1Hd8SZ136Q9N8tKq6jHglJ8KzoiXdBWnp/view?usp=drive_link
Projekt “Uz čitanje riječi rastu 4” je sadržavao aktivnosti kojima se nastojalo približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje. Sudjelovanje smo najavili.
U projektu sudjelujemo drugu godinu. Sudionici su učenici koji pohađaju INA Mali knjižničari (5. – 8. razred), ali i svi zainteresirani učenici i učiteljice. Tako sam ove godine potaknula učiteljicu Suzanu Galović Šalković i učenike 4.a da se i sami uključe u ovaj kvalitetan projekt kojim se razvijaju različite kompetencije.
Projekt sadrži aktivnosti kojima se nastoji približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje. Kroz naviku čitanja i promišljanja različitih vrsta književnih djela želi se utjecati na cjeloživotno obrazovanje učenika, poticati radost čitanja, uvoditi u čitanje, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga i time utjecati na izgrađivanje svestrane stvaralačke osobe razvijenih sposobnosti čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela, razvijati kulturu provođenja slobodnog vremena.
Sve aktivnosti i sadržaji ostvareni su u korelaciji i integraciji s različitim predmetima (hrvatski jezik, priroda i društvo, likovna kultura, SRO, povijest, geografija...) u suradnji s učiteljima na nastavi, izvannastavnim aktivnostima ili u sklopu projekta. Bez timskog, suradničkog rada, ne bi bilo takvog bogatstva.
Učenici su prije svega čitali, bilo određene tekstove ili po slobodnom izboru. Na temelju pročitanog i obrađenog kreativno su se izražavali… Obilježeni su: Europska godina vještina, Međunarodni mjesec školskih knjižnica, Mjesec hrvatske knjige, Svjetski dan čitanja naglas, Svjetski dan hrvatske knjige i autorskih prava, 150. obljetnica rođenja Ivane Brlić Mažuranić, Noć knjige, Dani medijske pismenosti…
AKTIVNOSTI:
Uključila sam se u one aktivnosti koje su mi bile pristupačne. Zbog odlaska na bolovanje (14.02. – 22.03) nisam bila u mogućnosti sudjelovati u nekim aktivnostima. Smatram da sam projekt ostvarila u dijelu kreativnosti i razvoja kulture čitanja i čitalačke pismenosti.
Ostvarili smo suradnju i s drugim školama, unutar i izvan projekta (OŠ Kneževi dvori i OŠ Ivane Brlić Mažuranić, Ogulin).
Učenici su upoznati o širini projekta i doprinosu njihovog rada, ali nisu osobno sudjelovali, bili prijavljeni.
- MEĐUNARODNI DAN DARIVANJA KNJIGOM (14.02.) - http://www.os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr/?news_hk=1&news_id=2570&mshow=290#mod_news
- EDUKATIVNO-KREATIVNA RADIONICA "MASKE" (#saferinternetday): http://www.os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr/?news_hk=1&news_id=2521&mshow=290#mod_news
- PROJEKT O IVANI BRLIĆ MAŽURANIĆ:
- NATJECANJE U ČITANJU NAGLAS: https://www.facebook.com/groups/609065863085763/user/100000064188467
- PRIMJERI DOBRE PRAKSE
Najvažnije mi je da su učenici bili sretni i da smo njima širili horizonte. Svakako ću se i dalje priključivati i sudjelovati u eTwinning projektima. Ovo mi je vrlo lijepo i korisno iskustvo koje obogaćuje i uz koje se raste.
Carnet priručnik za korištenje aplikacije Teams - učenici
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365
Gaj, Gaj - Navek si naj - himna spot
Naša baština - Osnovna škola Ljudevit Gaj Krapina
Tragom Ljudevita Gaja, velikana zagorskog kraja
Dnevni tisak |
Važne stranice |
KRAPINA |