INTEGRIRANA NASTAVA GEOGRAFIJA - KNJIŽNICA (ISTRAŽIVAČKI RAD)
Autor: Suzana Pracaić, 20. 1. 2023.
Na nastavi geografije, učiteljice Miljenka Hršak i Danijela Pavić Wasal učenicima 7. razreda zadale su istraživački rad pod nazivom "Upoznajmo Europu". Da bi pretraživanje izvora znanja proveli u skladu s zahtjevima istraživačkog rada, osmišljen je integrirani sat s knjižnicom i knjižničarkom Suzanom Pracaić, na kojem su učenici upoznali različite izvore znanja na različitim medijima (tiskani i online). Da bi ostvarili ishode, učenicima su predstavljena i ponuđena dva izvora znanja: tiskani časopis Drvo znanja i online Proleksis enciklopedija. Naučili su kako citirati literaturu tj. navesti izvore prema harvardskom stilu citiranja.
Na početku sata, pomoću igre asocijacije učenici su otkrivali zemlje Europe prema njihovim specifičnostima, a zatim je i pokazali na karti. Time su razvijali vještinju snalaženja na karti (kartografsku pismenost).
Zatim su učenici upoznati s izvorima znanja i informacije te poučeni kako ih koristiti.
Zadatak na integriranom satu je bio naučiti citirati literaturu tj. naučiti kako se navodi članak u tiskanom časopisu.
Njihove uratke, istraživački rad prikazat ćemo po završetku zadatka.
INTEGRIRANA NASTAVA GEOGRAFIJA - KNJIŽNICA (ISTRAŽIVAČKI RAD)
Autor: Suzana Pracaić, 20. 1. 2023.
Na nastavi geografije, učiteljice Miljenka Hršak i Danijela Pavić Wasal učenicima 7. razreda zadale su istraživački rad pod nazivom "Upoznajmo Europu". Da bi pretraživanje izvora znanja proveli u skladu s zahtjevima istraživačkog rada, osmišljen je integrirani sat s knjižnicom i knjižničarkom Suzanom Pracaić, na kojem su učenici upoznali različite izvore znanja na različitim medijima (tiskani i online). Da bi ostvarili ishode, učenicima su predstavljena i ponuđena dva izvora znanja: tiskani časopis Drvo znanja i online Proleksis enciklopedija. Naučili su kako citirati literaturu tj. navesti izvore prema harvardskom stilu citiranja.
Na početku sata, pomoću igre asocijacije učenici su otkrivali zemlje Europe prema njihovim specifičnostima, a zatim je i pokazali na karti. Time su razvijali vještinju snalaženja na karti (kartografsku pismenost).
Zatim su učenici upoznati s izvorima znanja i informacije te poučeni kako ih koristiti.
Zadatak na integriranom satu je bio naučiti citirati literaturu tj. naučiti kako se navodi članak u tiskanom časopisu.
Njihove uratke, istraživački rad prikazat ćemo po završetku zadatka.
Carnet priručnik za korištenje aplikacije Teams - učenici
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365
Gaj, Gaj - Navek si naj - himna spot
Naša baština - Osnovna škola Ljudevit Gaj Krapina
Tragom Ljudevita Gaja, velikana zagorskog kraja
Dnevni tisak |
Važne stranice |
KRAPINA |