VAŽNO-dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Autor: Administrator , 18. 3. 2020.
Budući da Carnet posljednjih nekoliko dana ima većih problema s radom svojih usluga, objavljujemo ove upute koje bi vam mogle olakšati rad u virtualnim učionicama. Dakle, ako vam se pojavljuju poruke tipa: „Neobrađena iznimka / Unhandled exception“ ili „Pogrešno korisničko ime ili zaporka / Incorrect username or password“ vjerojatno postoji problem kod Carneta pa se pokušajte prijaviti kasnije. Učenici zadatke ne trebaju svi rješavati ujutro već tijekom dana. Učitelji će vam zbog problema u radu sustava tolerirati i moguća kašnjenja. Vjerujemo da ste se svi prijavili u svoje virtualne učionice. Nakon prve prijave korisno je na svoj uređaj preuzeti aplikaciju Teams. Aplikaciju primjerice možete naći na Google Play trgovini za Android uređaje. Zašto je korisno koristiti Teams preko aplikacije? Na što još treba paziti? KANALI-PREDMETI UNUTAR TIMOVA-UČIONICA PRIJENOS PODATAKA GOOGLE DISK POVEZNICE ****Novo-rješenje problema**** Ako učenici ne mogu otvarati Google disk poveznice na školskim tabletima jedno moguće rješenje je da na tabletima obave sljedeći postupak: otvoriti "Postavke"-"Aplikacije i obavijesti"-"Pogledajte sve aplikacije"-"Disk" pa klik na "Onemogući"-"Onemogući aplikaciju". E-MAIL
Poveznica za preuzimanje na Windows uređaje (računala): https://products.office.com/hr-hr/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion
Na školske tablete aplikacija se je svim učenicima trebala automatski instalirati. Ako nije, obavezno ih cijelo vrijeme ostavite spojene na internet.
Uglavnom zbog toga jer se smanjuje broj vaših prijava. Npr. kada se jedanput preko aplikacije prijavite u Teams i sljedeći put kada otvorite aplikaciju biti ćete prijavljeni (nećete ponovno trebati upisivati korisničko ime i zaporku).
Nakon što uđete u svoju virtualnu učionicu s lijeve strane imati ćete popis kanala-predmeta unutar razreda. Kanal General (Općenito) koristite samo za općenitu raspravu. Ako želite pitati ili objaviti nešto vezano za određeni predmet s lijeve strane (može biti pod Skriveno-Hidden) odaberite predmet (kanal).
Velike količine prenesenih podataka opterećuju sustav pa bi trebalo izbjegavati prilaganje velikih datoteka (od nekoliko megabajta) uz vaše objave. Fotografije slikane mobilnim uređajima mogu imati po nekoliko MB pa bi ih bilo dobro smanjiti prije slanja.
Za to se može koristiti više alata, npr. jedan lagan za korištenje je: https://tinyjpg.com/
Možete pogledati i sljedeće materijale vezane za rad s fotografijama:
https://drive.google.com/drive/folders/1Vt2S0Szr-g1nBgtrYU0idgsrQgY24NSk?usp=sharing
Za Windows postoji aplikacija "Caesium", a za Android mobitele i tablete npr. postoji aplikacija „Photo Compress & Resize“ koja se može koristiti u istu svrhu.
Također postoji problem kod otvaranja poveznica na Google disk korištenjem školskih tableta jer je na tim tabletima blokirano dodavanje Google računa.
Zbog toga učiteljima preporučujemo da poveznice dijele korištenjem usluge Office 365 - OneDrive. Ili ako ne žele ovisiti o radu Office 365 sustava mogu koristiti neku drugu sličnu uslugu. Npr. https://mega.nz/ (usluga je slična Google disku, a daje 50 GB prostora).
Carnet također ima problema sa slanjem i primanjem mailova korištenjem adresa tipa: ime.prezime@skole.hr pa budite strpljivi ako vam neki mailovi kasne.
Ako koristite uslugu webmail.skole.hr nemojte zaboraviti prazniti svoje sandučiće s poštom. Ako vam u gornjem desnom kutu piše da je sandučić pun (na 100 %) nećete moći slati ni primati nove mailove.
U tom slučaju neke mailove je potrebno odabrati i obrisati. Nakon označavanja mailova i klika na opciju „Obriši“ potrebno je još u gornjem desnom kutu odabrati opciju „Ostalo-Isprazni obrisano“.
VAŽNO-dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Autor: Administrator , 18. 3. 2020.
Budući da Carnet posljednjih nekoliko dana ima većih problema s radom svojih usluga, objavljujemo ove upute koje bi vam mogle olakšati rad u virtualnim učionicama. Dakle, ako vam se pojavljuju poruke tipa: „Neobrađena iznimka / Unhandled exception“ ili „Pogrešno korisničko ime ili zaporka / Incorrect username or password“ vjerojatno postoji problem kod Carneta pa se pokušajte prijaviti kasnije. Učenici zadatke ne trebaju svi rješavati ujutro već tijekom dana. Učitelji će vam zbog problema u radu sustava tolerirati i moguća kašnjenja. Vjerujemo da ste se svi prijavili u svoje virtualne učionice. Nakon prve prijave korisno je na svoj uređaj preuzeti aplikaciju Teams. Aplikaciju primjerice možete naći na Google Play trgovini za Android uređaje. Zašto je korisno koristiti Teams preko aplikacije? Na što još treba paziti? KANALI-PREDMETI UNUTAR TIMOVA-UČIONICA PRIJENOS PODATAKA GOOGLE DISK POVEZNICE ****Novo-rješenje problema**** Ako učenici ne mogu otvarati Google disk poveznice na školskim tabletima jedno moguće rješenje je da na tabletima obave sljedeći postupak: otvoriti "Postavke"-"Aplikacije i obavijesti"-"Pogledajte sve aplikacije"-"Disk" pa klik na "Onemogući"-"Onemogući aplikaciju". E-MAIL
Poveznica za preuzimanje na Windows uređaje (računala): https://products.office.com/hr-hr/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion
Na školske tablete aplikacija se je svim učenicima trebala automatski instalirati. Ako nije, obavezno ih cijelo vrijeme ostavite spojene na internet.
Uglavnom zbog toga jer se smanjuje broj vaših prijava. Npr. kada se jedanput preko aplikacije prijavite u Teams i sljedeći put kada otvorite aplikaciju biti ćete prijavljeni (nećete ponovno trebati upisivati korisničko ime i zaporku).
Nakon što uđete u svoju virtualnu učionicu s lijeve strane imati ćete popis kanala-predmeta unutar razreda. Kanal General (Općenito) koristite samo za općenitu raspravu. Ako želite pitati ili objaviti nešto vezano za određeni predmet s lijeve strane (može biti pod Skriveno-Hidden) odaberite predmet (kanal).
Velike količine prenesenih podataka opterećuju sustav pa bi trebalo izbjegavati prilaganje velikih datoteka (od nekoliko megabajta) uz vaše objave. Fotografije slikane mobilnim uređajima mogu imati po nekoliko MB pa bi ih bilo dobro smanjiti prije slanja.
Za to se može koristiti više alata, npr. jedan lagan za korištenje je: https://tinyjpg.com/
Možete pogledati i sljedeće materijale vezane za rad s fotografijama:
https://drive.google.com/drive/folders/1Vt2S0Szr-g1nBgtrYU0idgsrQgY24NSk?usp=sharing
Za Windows postoji aplikacija "Caesium", a za Android mobitele i tablete npr. postoji aplikacija „Photo Compress & Resize“ koja se može koristiti u istu svrhu.
Također postoji problem kod otvaranja poveznica na Google disk korištenjem školskih tableta jer je na tim tabletima blokirano dodavanje Google računa.
Zbog toga učiteljima preporučujemo da poveznice dijele korištenjem usluge Office 365 - OneDrive. Ili ako ne žele ovisiti o radu Office 365 sustava mogu koristiti neku drugu sličnu uslugu. Npr. https://mega.nz/ (usluga je slična Google disku, a daje 50 GB prostora).
Carnet također ima problema sa slanjem i primanjem mailova korištenjem adresa tipa: ime.prezime@skole.hr pa budite strpljivi ako vam neki mailovi kasne.
Ako koristite uslugu webmail.skole.hr nemojte zaboraviti prazniti svoje sandučiće s poštom. Ako vam u gornjem desnom kutu piše da je sandučić pun (na 100 %) nećete moći slati ni primati nove mailove.
U tom slučaju neke mailove je potrebno odabrati i obrisati. Nakon označavanja mailova i klika na opciju „Obriši“ potrebno je još u gornjem desnom kutu odabrati opciju „Ostalo-Isprazni obrisano“.
Carnet priručnik za korištenje aplikacije Teams - učenici
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365
Gaj, Gaj - Navek si naj - himna spot
Naša baština - Osnovna škola Ljudevit Gaj Krapina
Tragom Ljudevita Gaja, velikana zagorskog kraja
Dnevni tisak |
Važne stranice |
KRAPINA |