preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina

 > Naslovnica
 

VREDNOVANJE UČENIČKIH POSTIGNUĆA- FIZIKA

Autor: Marija Poslon, 5. 9. 2012.

Želite li vidjeli kako se vrednuju učenička postignuća iz predmeta fizika.   (kliknite na opširnije)

 

Ocjena                                 Usvojenost programskih sadržaja

 

 

Nedovoljan (1)                   Učenik nije usvojio temeljne pojmove.         

 

 

Dovoljan (2)                      Učenik može:

  1. Prepoznati fizičke veličine, pripadajuće mjerne jedinice, te mjerila;
  2. Prepoznati fizičke pojmove i zakonitosti bez međusobnog povezivanja i objašnjenja;
  3. Opisati fizičku pojavu pomoću fizičkih veličina uz pomoć učitelja.

                                              

 

Dobar (3)                                Učenik može: 

  1. Povezati fizičke veličine u bitnu fizičku zakonitost i/ili teoriju;
  2. Opisati bitnu fizičku zakonitost algebarskim modelom.

 

 

Vrlo dobar (4)                         Učenik može:

  1. Objasniti pojave uporabom fizičkih zakonitosti i teorija;
  2. Raščlaniti pojavu, uočiti odnose među veličinama i objasniti ih na znanstveni način;
  3. Navesti i fizikalno objasniti osobne primjere iz svakodnevice.                               

                                  

 

Odličan (5)                             Učenik može:

                                                          

  1. Postaviti pitanja za raspravu o problemu, predvidjeti i/ili pretpostaviti rješenje problema;                                                 ;
  2. Konstruirati primjeren misaoni i simbolički model kao rješenje problema, razlikovati njegove bitne i nebitne sastavnice te objasniti njegove prednosti i nedostatke;
  3. Obrazložiti povezanost fizike s ostalim znanostima, društvom i okolišem.

                     

 

Ocjena                                 Praktični rad

 

 

Nedovoljan (1)                   Učenik ne prati tijek odvijanja procesa pri izvođenju pokusa         

                                      i ne surađuje s ostalim učenicima.   

Dovoljan (2)                      Učenik može:

  1. Prepoznati pribor i mjerne instrumente za izvođenje pokusa;
  2. Složiti pokus uz pomoć ćlanova grupr ili učitelja sa zadanim priborom i po uputama;
  3. Opisati opažanja i bilježiti podatke pri izvođenju pokusa;
  4. Izvesti najjednostavnija mjerenja.

 

 

Dobar (3)                                Učenik može: 

  1.  Samostalno složiti i izvesti jednostavan pokus sa zadanim priborom i po uputama;
  2.  Samostalno izmjeriti i prikazati podatke jednostavnih pokusa;
  3.  Objasniti zaključke nakon što su ih donijeli ostalih članova grupe.

 

 

Vrlo dobar (4)                         Učenik može:

  1. Samostalno složiti i izvesti pokus sa zadanim priborom;
  2. Samostalno prepoznati veličine i izmjeriti njihove vrijednosti;
  3. Izmjerene podatke prikazati tablično i grafički;
  4. Raspraviti problem na temelju prikazanih podataka s ostalim učenicima i učiteljem;
  5. Donijeti (formulirati) zaključke u suradnji s ostalim učenicima i učiteljem.                                  

                                  

 

Odličan (5)                             Učenik može:

                                                          

  1. Osmisliti pokus za rješavanje problema; 
  2. Samostalno donijeti (formulirati) zaključke, kritički ih analizirati i otvoriti nove probleme za daljnja istraživanja.                                     ;

 

 

Ocjena                                 Primjena znanja

 

Nedovoljan (1)                   Učenik nije primijenio znanje na odgovarajući način jer nije

                                      usvojio temeljne pojmove.   

 

Dovoljan (2)                     

Učenik primjenjuje samo bitne fizičke zakonitosti u rješavanju jednostavnih problema uz pomoć učitelja.

 

Dobar (3)                              

 Učenik samostalno primjenjuje  bitne fizičke zakonitosti u rješavanju problema, te zna pretvarati mjerne jedinice.

 

 

Vrlo dobar (4)                       

Učenik samostalno, brzo i precizno rješava probleme uporabom uvježbanih metoda.           

                      

 

Odličan (5)                            

                                                          

Učenik koristi primjerene analitičke i sintetičke metode za rješavanje problema. Rješenje problema prikazuje različitim postupcima i kritički ga analizira u odnosu prema stvarnosti.

                                               ;

 

Prof. fizike: Ružica Novak




CMS za škole logo
Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Krapina / Trg Stjepana Radića 1, HR-49000 Krapina / os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr / ured@os-ljudevit-gaj-kr.skole.hr
preskoči na navigaciju