ZAVRŠETAK PROJEKTA - OTVARANJE PAKETA I SNIMANJE ZAHVALE I ČESTITKE
Autor: Suzana Pracaić, 22. 12. 2017.
Prema UNESCO-vom Manifestu za školske knjižnice jedan od ciljeva školske knjižnice je omogućiti učenicima doticaj s različitim idejama, iskustvima i stavovima – razvijanje MEĐUKULTURALIZMA: biti dio međunarodne zajednice i međunarodne kulture te proširiti dječje horizonte – upoznati djecu iz druge zemlje, školu drugačiju od naše. Ovim projektom mi smo to i uspjeli. Najljepši dio projekta je bio primitak paketa s bookmarkerima tj. sama razmjena. Iščekivanje i otvaranje paketa je izazvalo najviše uzbuđenja što se može vidjeti u videoklipovima pod [Više].
Ostvarena je prekrasna suradnja sa zemljama tj. školama partnerima iz Pakistana, Kine i Litve. No, nažalost Rusija nam nije poslala bookmarkere što je ražalostilo učenika 4.L.
PAKISTAN (grad Karachi)
Kako su se oni pripremali za nas?!
Videoklipovi:
Otvaranje našeg paketa u Pakistanu (from Pakistan):
Kako je to bilo kod nas?!
Gledanje videozapisa iz Pakistana: https://youtu.be/mEzI5cMYzMw
Otvaranje paketa - videoklip: https://youtu.be/ZB8JGhaE5Ls
Zahvala i pozdravna čestitka: https://youtu.be/MlmWpamUnuo
KINA (grad Hong Kong)
Naši bookmarkeri u Kini!
Kako je to bilo kod nas?!
Otvaranje paketa - videoklip: https://youtu.be/Kto1lS1n3XI
Izvlačenje: https://youtu.be/qEyTfnyZt_o
Zahvala i pozdravna čestitka: https://youtu.be/cSPNEJAoTPM
LITVA (grad DAUGAILIAI)
Kako su se oni pripremali za nas?!
Videoklip: https://youtu.be/OmfovIgC9j8
Naši bookmarkeri u Litvi!
Kako je to bilo kod nas?!
Otvaranje paketa - videoklip: https://youtu.be/tHgTNyRg_IA
Zahvala i pozdravna čestitka: https://youtu.be/Q0djm2LEtWY
*pokušaj: https://youtu.be/vj45OD8kk_o
RUSIJA (grad KUSHIA)
- nažalost, nisu poslali bookmarkere niti nas obavijestili jesu li stigli naši straničnici i paket :(
MIŠLJENJA UČENIKA O SAMOM PROJEKTU:
Jako sam zadovoljan/-na (osobnim radom na projektu)…
- jer je to veliko iskustvo za mene (Lana, 4.b)
- jer sam oduvijek željela upoznati prijatelje po svijetu; uvijek sam željela znati nešto o drugim zemljama, upoznati njihovu kulturu; ovo mi je bio vrlo zanimljiv projekt (Dana, 4.b)
- zato što je to nešto novo i bila sam jako uzbuđena (Mia, 4.a)
- zato šti je bilo fora raditi nešto drugačije (Gabrijela, 4.a)
- bilo mi je zabavno dok smo se svi družili i zabavljali (Lana, 4.a)
- zato što smo svi radili kao tim, a razred iz Šemnice je bio izvrstan, kao i mi (Ana, 4.L)
- što sam dobio bookmarker iz Litve i što smo se vozili u vatrogasnom vozilu (David, 4.š)
Posebno mi se svidjelo…
- izrađivanje straničnika i snimanje pozdrava za učenike iz Kine (Petra, 4.b)
- što smo mi imali iznenađenje za Pakistan (Hana, 4.a)
- to što smo omogućili drugoj državi da spozna ljepote Hrvatske (Karolina, 4.a)
- to što smo jedni drugima poslali videozapis (Iva, 4.a)
- što smo izrađivali bookmarkere i što su došla i druga djeca (Andrija, 4.L)
- što smo se zabavljali, družili, veselili, smijali… (Lucija, 4.š)
Mišljenja roditelja o projektu:
(sa skupnog roditeljskog sastanka 4.r, 23.1.2018.)
Vaš osvrt na današnju prezentaciju projekta:
- Zanimljivo, s iznimnom voljom predstavljeno; drago mi je da se na ovakav način radi s djecom
- Prezentacija je bila odlična. Vidi se trud učiteljica, knjižničarke i posebice zalaganje djece
- Sve pohvale za sve aktivnosti u projektu, naslušali smo se doma o tome – znači da ima utiska na njih
Važnost ovakvih projekata u obrazovanju Vašeg djeteta:
- Iznimno važno ; Vrlo važno ; Zbližavanje djece različitih zemalja
- Kroz igru i zabavu stječu se nova znanja i razvija osjećaj za timski rad
- Bilo bi dobro imati što više takvih projekata; djeca stječu nova znanja, nove dimenzije i novi način komunikacije
UISTINU, VELIKO BOGATSTVO I PREKRASNO ISKUSTVO!!! PREPORUČAMO!!!
Carnet priručnik za korištenje aplikacije Teams - učenici
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365
Gaj, Gaj - Navek si naj - himna spot
Naša baština - Osnovna škola Ljudevit Gaj Krapina
Tragom Ljudevita Gaja, velikana zagorskog kraja
Dnevni tisak |
Važne stranice |
KRAPINA |