INA 'MOZGIĆI' - CroSIP - PADOBRANI - FAUST VRANČIĆ
Autor: Suzana Pracaić, 25. 1. 2024.
Već smo spomenuli našu INA "Mozgići' kad smo snimili novogodišnju čestitku za sve sudionike projekta CroSIP. U projekt su uključene osnovne škole iz država: Bosna i Hercegovina, SAD, Ukrajina, Kenija, Poljska i Hrvatska. Iz naše škole to su učenici 4.a: Ana K., Leona K., Franjo P., Erik P., Noa S. i učenici 4.b razreda: Lucija Č, Naja K. i Lovro M. Voditeljice projekta su učiteljica Marija Frinčić i knjižničarka Suzana Pracaić. Svaki tjedan učenici sudjeluju u radionici koju su osmislili voditelji projekta - Zaklada Lady Rocket. Ovaj tjedan izrađivali smo padobrane te radionicu obogatili inofrmacijama o hrvatskom velikanu Faustu Vrančiću (1.1.1551. - 20.1.1617.) - izumitelju padobrana. Kako nam je bilo, pogledajte pod Više..
Na početku radionice upoznali su se s Faustom Vrančićem preko prezentacije iz 2021.g. https://view.genial.ly/603a58fd3f847e0d019392cb/interactive-content-faust-vrancic-i-digitalna-nsk, saznali da je Faust rođen 1.1.1551., a umro 20.1.1617. (izračunali da je prošlo 407 godina i 4 dana, od dana njegove smrti) te vidjeli kako je izgledao padobran kojeg je nacrtao.
Također su se poigrali slažući puzzle 'padobranac': https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3641dca8f987&authkey=dc1b529e23270eac880a7f3ce9d196ff&pieces=12
Nakon uvodnog dijela, zaključili su da će izrađivati padobran.
Rezultat svog rada su i isprobali. Snimke bacanja padobrana možete vidjeti u priloženim dokumentima. Nastavak slijedi na sljedećoj radionici.
ANA.mp4 (6.65 MB)
ERIK.mp4 (13.40 MB)
LEONA.mp4 (21.29 MB)
LOVRO.mp4 (15.04 MB)
LUCIJA.mp4 (10.40 MB)
NOA.mp4 (9.50 MB)
FRANJO.mp4 (15.56 MB)
NAJA.mp4 (9.97 MB)
Carnet priručnik za korištenje aplikacije Teams - učenici
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365
Gaj, Gaj - Navek si naj - himna spot
Naša baština - Osnovna škola Ljudevit Gaj Krapina
Tragom Ljudevita Gaja, velikana zagorskog kraja
Dnevni tisak |
Važne stranice |
KRAPINA |